ik heb een complete 33 1.7ie staan waar je alles af mag halen voor een zacht prijsje alleen is niet in de buurt van arnhem maar bij (hoek van holland)
Bedankt! Ik ga eerst maar even in de omgeving zoeken, mocht dit niks worden dan laat ik nog wel wat horen!
Ik dacht dat alle 1.7 8V vanaf '92 een motronic 3.1 hebben.
Dus met een enkele disbobine, of is hier een ander blok in gekomen en zodoende met L-jetronic?
Een ontstekingsmodule voor een motronic 3.1 heb ik nog wel liggen. Kan zo in een bubbeltjesenvelop.

Sucses!!
Naar mijn weten heeft de 1700 altijd L-jetronic. Nu is het wel zo dat mijn 33 een ander blok gekregen heeft in het verleden wegens een gebroken distributieriem. Het onderblok is van een type 2 maar de inspuiting en ontsteking is naar mijn weten overgezet van het oude blok. Misschien dat Bartman hier nog uitsluitsel over kan geven? (Die heeft de motorwissel gedaan).
Dus bedankt voor je aanbod maar ik denk dat het niet het goede is.
idd. En mag ik je nogmaals wijzen op mijn tip om alle mogelijke stekkerverbindingen schoon te maken. Kost je niks en het is weinig werk. Niet geschoten is altijd mis.
Ga ik ook zeker proberen! Probleem is dat hij nu natuurlijk gewoon draait en ik niet weet of ik er iets mee op schiet. Maar misschien is er iets duidelijk gecorrodeerd of beschadigd.
De rest: Prima dat jullie hier over door "brain stormen! Misschien dat als de eerder genoemde oplossingen niet werken we samen tot een andere oplossing kunnen komen.