Voor mij klusproject 33 ben ik bezig de stofhoezen van het stuurhuis te vervangen. Heb inmiddels het spruitstuk eraf en de stuurvloeistof afgetapt. Ik ben onervaren in de stuurhuizen, dus vandaag een aantal vragen: (sorry voor de opsomming)
1) Moet ik de positie van het bevestigingspunt van de stuurstangen aan het huis merken? Of wordt die positie vanzelf bepaald door de rotatie van de veerpoten links en rechts en de vaste lengte van de stuurstangen? Of maakt dit weining uit en moeten de voorwielen na het plaatsen van het stuurhuis (en gereviseerde vpoten) sowieso worden uitgelijnd?

2) Behalve de rotorkap en de luchtslang van de lmm (lhm?) naar het inlaatspruitstuk, wat moet ik nog meer echt niet vergeten los te maken voordat ik de bak laat zakken?
3) Verder komt de retourslang van de kachel door het schutbord, is deze verbinding gemakkelijk los te maken? Ik neem aan dat ik niet de volledige koelvloeistof voor dit slangetje moet aftappen?
4)Als laatste vraag ik me af hoe ver de bak ongeveer omlaag moet? Moet ik de aandrijfassen bijv losmaken van het diff? nee toch?
5) Heeft iemand een adres van een alfa gerelateerd instituut (
Excuus voor de waslijst van vragen,
Groet,
Steven