
fototje doet wonderen misschien:
de stekkeraansluiting is dus van de koplamp, en dat zwarte eronder gaat het dus om, de slang eraan loopt naar het blok toe maar kan nog niet vinden waar ie naar binnen gaat/ophoudt

dankje wel!Koude lucht aanvoer voor je dynamo
Nou, dan gaat onder vollast je motormanagement wat meer brandstof inspuiten et voilá, een beetje extra vermogen. Maar omdat de extra lucht die het filter hier KAN doorlaten teniet wordt gedaan door de restrictie van de LMM, zit daar geen winst. Bij een modernere LMM (hittedraad of -film) is die restrictie er niet (geen stuwklep) en dus kan een GOED GECONSTRUEEERD open luchtfiltersysteem wel degelijk meer vermogen opleveren. Dit is wel erg afhankelijk van de auto en de kwaliteit van het standaard inlaatsysteem, een open luchtfilter geeft niet per definitie meer vermogen (ik heb R&D gedaan voor K&N en vaak zat eerlijke vermogenstests gedaan. Vermogenswinst is geen fabeltje, maar het is zeker geen absoluut gegeven dat je een open luchtfilter in je auto kunt hangen zonder er verder bij na te denken en vermogen wint, integendeel!).zo is dat maar net. Maakt geen ene ruk uit.
Verklaar zelf eens waarom je denkt van wel?
Goed , je krijgt in theorie (theorie!!!!) meer lucht binnen. En dan?