Busby

RE: Plaatwerk uitmeten

ma nov 20, 2006 10:52

Beste Rik,

Ik heb je zojuist een PB toegestuurd.

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

ma nov 20, 2006 19:40

Vooral geen maten nemen bij een Bert - je komt bedrogen uit namelijk.... Probeer maar eens een andere portier in jouw Bert te hangen en maak de auto maar eens goed kaal - je komt tal van handmatige bijstel- en pasklussen tegen.
Dus: dat moet je zelf ook doen... met oog op een recht resultaat... Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de dorpeltjes (en dan niet alleen de buitenkant) - dit omdat ik ook nogal eens een bert onder ogen kreeg met "jouw" werkzaamheden...maar laat ik je op voorhand niet teleurstellen - wie weet !

Ach Rikkie boy weet dat ook... :wink:
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

Busby

ma nov 20, 2006 20:36

ik vrees ook dat ook de dorpels (dus allemaal) slecht zijn, ik ben ook veel andere dingen tegen gekomen die slecht zijn.
Daarnaast is de voorkant ook niet echt goed te noemen, veel gaten.
Eén ding is wel goed, hij is helemaal origineel. Ik heb de auto voor het gemak dan ook project "2010" genoemd, hoop alleen dat de auto voor die tijd klaar is ;-)

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

di nov 21, 2006 01:31

Oow, dan kun je de bert op jouw gemak helemaal strippen en HIERHEEN brengen, dan zie je gelijk al het werk....
Beter orgineel dan andermans ellende....!
Neem je tijd want dan is het genot ook optimaal.....eens. :wink: Succes!
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

wo nov 22, 2006 00:12

Tom dat is idd veruit de beste optie, eerst de rotzooi uitslijpen ,deels versterken, laten beitsen, en in de epoxy, en dan netjes beginnen met lassen.
zoveel mogelijk nieuw plaatwerk halen, en een paar maanden tekeer gaan...
Dan strak slijpen, weer epoxy, strak trekken voor zover nodig, kitten, spuiten, en dan domweg een nieuwe koets opbouwen.
Veel foto's maken, en dan zal je zien dat het ook nog financieel zijn geld waard is na de taxatie.
En je hebt een wagen waarmee je jaren vooruit kan.

Je kan hem zelfs nog laten verzinken, dan ben je echt HELEMAAL klaar.
Maar kans op torderen van plaatwerk.
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Busby

do nov 23, 2006 16:54

Lijkt me wel een heel goede optie, zal het project dan maar "2020"gaan noemen......
Hoop dat de auto klaar is voordat de olievoorraad op is....

Terug naar “Algemene Technische vragen”