Zo dan. Na het pechgevalletje van vorige week die inderdaad terug te voeren was op lang stilstaan, en op verkeerde bougies, deze week weer Sei gereden. Het blijft een belevenis. Zoals gezegd, alles werkt, de wagen schakelt, remt en rijdt goed.
Het ziet er geweldig uit, hoewel ik toch nog wel wat heb met de Rial velgen van Peter. Iets te duur echter.
Peter B, heb je geen foto van deze velgen onder een Sei?
Mijn Sei heeft inmiddels nieuwe draagarmbussen voor, er staat een graadje camber op ( kon het niet laten natuurlijk). Er zit inmiddels een grote sloot geld in. Gister bij nacht en ontij nog met een maat op pad geweest, en ook dat was weer fun. Toch, ik zie mezelf niet dagelijks met het masjien rijden zo. De carbs moeten nog afgesteld, het C0 is te laag, ietsje. Volgens het in mijn handen zijnde manual is dat toch een berg werk, en moet je goed weten wat je doet. Zin in een klusje Chris?
Hoe dan ook heb ik toch ergens een dubbel gevoel over de auto. Het is een jongensdroom, een Sei hebben, en zoals vaak valt het toch ergens tegen. Niettemin stap je na een ritje uit met een dikke grijns. Moeilijk uit te leggen. De auto doet niks verkeerd, doet niks slecht, maar doet ook niks geweldig goed. Dat zei Autovisie ook al in de roadtest van '79 die ik heb liggen.
Maar goed, wie regelt voor mij en de eventuele andere Sei bezitters mooie parkeerplekken bij Italia houten, dan wil in ieder geval ik wel wat mensen even 'chaufferen' voor een blokje rond? 166V6 mag zelf een stukkie sturen...
Peter K, toch nog veel werk gehad aan de tweede serie dus begrijp ik? Stilstand is inderdaad achteruitgang met deze auto's. De mijne gaat na wat kilometers steeds beter rijden.
Rik
Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end