Nou, ik ken een merk dat begint met een B en eindigt op MW en die doen nog vrijwel alles zelf.
Misschien verwachten ze dat de 159 voor Alfa fans tegenvalt

Maar, misschien stuurt Alfa binnenkort 3-serie rijders een uitnodiging voor de 159 presentatie

Bij Mitschibullshit noemde het idd GDI maar ik dacht dat ze er al mee gestopt waren. Was oa bij Carisma als ik me niet vergis met een 1800. Gaven op die wagen toen wel garantie tot 180.000 km of 5 jaar.Ik geloof dat Mitschibullshit dit heeft ontworpen tig jaren terug alleen dat was toen voor zuinig gebruik( dat waren die GDI motoren dacht ik), Alfa gebruikt het weer voor meer vermogen geloof ik.die directe inspuiting JTS heeft Alfa dat zelf ontworpen\gemaakt of heeft Fiat dat gedaan?????
Rens
Die 16V Twin-Sparks waren ook alleen maar op papier een Twin Spark. Er is eens een test geweest, waarbij dus die kleine bougies losgekoppeld waren. In vermogen en koppel maakte dat niks uit. Maar die kleine bougie zit ook helemaal in een hoekje gepropt. Bij die 8V TS maakt het wel degelijke uit.Betekend het dat met de komst van deze hele stapel nieuwe motoren het Twin-Spark principe ook overboord word gegooid?
Ik geloof dat die GTI niet meer in Nederland en wat andere landen geleverd wordt omdat daar te veel zwavel in de brandstof zit.Volgens mij gebruiken ze die motoren niet meer nee( die GDI's).
had hem onder zijn kloten geschopt!!!Had gisteren op het Salon van Genève een kort persoonlijk onderhoud met Kalbfell...
Wim.