wat mag een stallingkosten?
en wat krijg je daarvoor?
een plek in een een hal of een klein hok?
met of zonder sleutelmogelijkheden
wat is nuttig om op te letten behalve droog?
Dat vind ik wel een goeie. Hoe weet je of een vloer de belasting van een hefbrug aankan? Ik wil misschien verhuizen naar iets met een beetje schuur, maar ik verwacht niet dat de verkopende makelaar antwoord kan geven op die vraag. (of misschien wel)Is een raar wereldje, de stallingen... Ik heb jaren in mijn stalling plekken vrij gehad, voor kostprijs van ca € 35 p/m, maar kon hier niemand voor vinden. Dit was incl sleutelmogelijkheid. Intussen heb ik de stalling zelf maar volgezet en zoekt iedereen intussen stallingsruimte....
Het probleem bij stallingen zit hem meestal erin dat je niet mag sleutelen. Mijn stalling is hiervoor weer wel geschikt maar de vloer kan de belasting door een hefbrug niet aan, een nadeel.
Ik vindt € 50 p/m voor een stalling met sleutelmogelijkheid een nette prijs.
ik neem aan dat hij dik genoeg moet zijn (iets van 10 cm of dikker) en van goede kwaliteit, dus niet van die halfzachte vloertjes van enkele cm dikDat vind ik wel een goeie. Hoe weet je of een vloer de belasting van een hefbrug aankan? Ik wil misschien verhuizen naar iets met een beetje schuur, maar ik verwacht niet dat de verkopende makelaar antwoord kan geven op die vraag. (of misschien wel)Is een raar wereldje, de stallingen... Ik heb jaren in mijn stalling plekken vrij gehad, voor kostprijs van ca € 35 p/m, maar kon hier niemand voor vinden. Dit was incl sleutelmogelijkheid. Intussen heb ik de stalling zelf maar volgezet en zoekt iedereen intussen stallingsruimte....
Het probleem bij stallingen zit hem meestal erin dat je niet mag sleutelen. Mijn stalling is hiervoor weer wel geschikt maar de vloer kan de belasting door een hefbrug niet aan, een nadeel.
Okee, daar is dan nog wel achter te komen. Ik heb namelijk ook eens iemand gesproken die woonde in de polder hij had idee dat er heipalen de grond in moesten op de plek waar de brug zou komen.ik neem aan dat hij dik genoeg moet zijn (iets van 10 cm of dikker) en van goede kwaliteit, dus niet van die halfzachte vloertjes van enkele cm dikDat vind ik wel een goeie. Hoe weet je of een vloer de belasting van een hefbrug aankan? Ik wil misschien verhuizen naar iets met een beetje schuur, maar ik verwacht niet dat de verkopende makelaar antwoord kan geven op die vraag. (of misschien wel)Is een raar wereldje, de stallingen... Ik heb jaren in mijn stalling plekken vrij gehad, voor kostprijs van ca € 35 p/m, maar kon hier niemand voor vinden. Dit was incl sleutelmogelijkheid. Intussen heb ik de stalling zelf maar volgezet en zoekt iedereen intussen stallingsruimte....
dikte kun je natuurlijk controleren door een gat te boren met een betonboor of een kernboor. de fabrikant van de bruggen moet kunnen aangeven wat de minimale specs moeten zijn van de vloer...
ze zullen met ankers of iets dergelijks de beton in gaan. of daar nog extra fundering onder moet ? iemand een idee ?Okee, daar is dan nog wel achter te komen. Ik heb namelijk ook eens iemand gesproken die woonde in de polder hij had idee dat er heipalen de grond in moesten op de plek waar de brug zou komen.ik neem aan dat hij dik genoeg moet zijn (iets van 10 cm of dikker) en van goede kwaliteit, dus niet van die halfzachte vloertjes van enkele cm dikDat vind ik wel een goeie. Hoe weet je of een vloer de belasting van een hefbrug aankan? Ik wil misschien verhuizen naar iets met een beetje schuur, maar ik verwacht niet dat de verkopende makelaar antwoord kan geven op die vraag. (of misschien wel)
dikte kun je natuurlijk controleren door een gat te boren met een betonboor of een kernboor. de fabrikant van de bruggen moet kunnen aangeven wat de minimale specs moeten zijn van de vloer...
ik had een garage box voor €39.- daar kon mijn 33 eigenlijk net in staan. we' hebben sinds vandaag een ruimte van 100m voor €280.- kunnen dik 8 33ers staan als het moet.