Misschien ook wel ja, ik zal is informeren naar wat dat kost...Hebben ze dat daar niet dan? Hier geloof ik wel..
Het probleem is dus dat ik geen brug tot mijn beschikking heb. Ik zou eventueel een garagebox kunnen huren, maar ik denk eerlijk gezegd ook niet dat dit prettig werkt. Ik ben een nog niet zo ervaren sleutelaar en ben bij deze 33 onderhand wel gewend 100.000 dingen tegen te hebben onder het sleutelen. Je zal net zien dat ik die box voor een dag huur, en uiteindelijk een week nodig heb. Daar sta ik dan met mun gedemonteerde zooi..Tja, iedereen sleutelt zoals hij het 't prettigst vindt, maar in deze discussie volg ik Rees toch. Ik ben zelf nogal bang wat betreft auto's op steunen en dat soort dingen, en ga zeker niet aan bakken sjorren. Dus: geen brug ter beschikking is blokkie er uit. Hoef je geen gevaarlijke toeren uit te halen, je moet alleen onder de auto om het staartstuk van de bak los te halen. Zelf heb ik de koppeling van m'n 33 bij een vriend op de brug (inclusief het beste gereedschap en hydr. bak krik) gedaan en dan opteer ik wel ervoor om enkel de bak te verwijderen. Scheelt je een boel werk.
Als je doelt op mijn opmerking, moet je beter lezen. Ik vind het ZONDER BRUG een drama.Ter info: ik vind de bak eronderuit halen en terugplaatsen bij een boxer beslist geen drama!
Ik niet. (jij was niet de enige met die opmerking.)Als je doelt op mijn opmerking, moet je beter lezen. Ik vind het ZONDER BRUG een drama.Ter info: ik vind de bak eronderuit halen en terugplaatsen bij een boxer beslist geen drama!
je moet voor die methode de middelste steun helemaal van de bak halen anders kom je niet langs je stuurhuis.Ik ga het gewoon proberen, heb toch niets te verliezenGewoon de middelste motorsteun los en iets scheef laten zakken. Dan zie ik wel hoe het gaat. Het blok eruit kan altijd nog....
Ik moet alleen nog een goede versnellingsbak zien te vinden...iemand die mij hieraan kan helpen ?
met brug: 35 minutenen toch ben ik het meet rees-cees eens dat het sneller/makkelijker is om de bak samen met de motor eronderuit te laten zakken
heb je geen brug voor nodig en met een uurtje of 2 ligt het er zeker naast
en kan je lekker makkelijk werken
Pff, kappen nou! Dit word de eerste keer dat ik zoiets doemet brug: 35 minutenen toch ben ik het meet rees-cees eens dat het sneller/makkelijker is om de bak samen met de motor eronderuit te laten zakken
heb je geen brug voor nodig en met een uurtje of 2 ligt het er zeker naast
en kan je lekker makkelijk werken
zonder brug: 1 uur 15
Dat verotte stuurhuis ja, dat heb ik toen ook nog vervangen! Thnx voor de tipje moet voor die methode de middelste steun helemaal van de bak halen anders kom je niet langs je stuurhuis.Ik ga het gewoon proberen, heb toch niets te verliezenGewoon de middelste motorsteun los en iets scheef laten zakken. Dan zie ik wel hoe het gaat. Het blok eruit kan altijd nog....
Ik moet alleen nog een goede versnellingsbak zien te vinden...iemand die mij hieraan kan helpen ?
succes