en een hoop rook ookEn wat was er vandaag misgegaan, Cees? Klonk ook niet echt lekker...
he, jammer. Volgende x beter !2x motor schade: lagerschalen er uit. we werken aan de oplossing
volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen.he, jammer. Volgende x beter !2x motor schade: lagerschalen er uit. we werken aan de oplossing
Tja. Het zag er vast wel spectaculair uit, maar mijn banden werden te heet. We hebben van alles geprobeerd, maar iedere keer na 3 ronden begonnen de achterbanden te heet te worden, waardoor iedere keer de banden boven hun ideale temperatuur kwamen (we hebben zelfs 100 graden gemeten, da's zo'n 20 graden teveel). Daardoor iedere keer overstuur, zelfs bij insturen scheivlak, en bijvoorbeeld uitkomen arie luyendijk. Dat resulteert erin dat je rechtelijnsnelheid ook niet echt opschiet, dus de tijden vielen me nog mee. Ik denk de oorzaak te weten, maar veranderingen konden we niet aanbrengen.Marc wat heb jij gevochten met je wagen en je banden. Ik heb zeker twee "levensgevaarlijke" banden gezien.
Eén met de stalen binnenvoering als profiel een ander met een gat zo groot als een oude daalder.
Ben je er al achter wat de oorzaak was? Te slappe demping, sper gesperd of te los?!
Tja, ik zat erg aan de binnenkant bij de start (misschien wat te optimistisch ook) en op het vuil van de uitrijstraat van de pits blokkeerden mijn wielen, dat ging nog net goed, ik kon nog insturen. Maar Marcel Heemskerk was nog iets optimistischer geweest en raakte de controle over zijn auto enigszins kwijt bij het aanremmen en ging zo dwars dat hij rechtsvoor op mijn achterscherm klapte...daardoor liep mijn achterscherm aan op de achterband, die m uiteindelijk aan flarden sneed, voor de Audi S. Op dat moment had ik net Remco ingehaald en was ik lekker aan het inlopen op groepje Koen, Christiaan en Louis. Dat bleek ook wel, want ik had een snellere rondetijd neergezet dan dat trio in die ronde ervoor. De ene set banden functioneerde duidelijk beter dan de andere, die helaas wel allebei nu klaar zijnLaatste wat ik heb meegekregen is een enorme deuk in je kofferbak en de hele zijkant van Dennis naar binnen.
Hektisch weekend!
@Cees; geen Saker meer dan? De ' kogel was toch door de kerk 'laatst....? Joe ging de sw verkopen en Saker rijden meen ik?De plannen voor volgend jaar zijn dit weekend gemaakt: Volgend jaar "Gold Member" in de Challenge als het budget het toe gaat laten.
Wat er zaterdag gebeurd is was voor mij het mooiste van mijn race carriére: de snelste tijd neergezet in de Mod tot 2 liter. Tevens een kleine 3 seconde van mijn pr afgereden.
Ondanks alle tegenslag is dat wel een felicitatie waard!!!Wat er zaterdag gebeurd is was voor mij het mooiste van mijn race carriére: de snelste tijd neergezet in de Mod tot 2 liter. Tevens een kleine 3 seconde van mijn pr afgereden.
Bedankt DinkOndanks alle tegenslag is dat wel een felicitatie waard!!!Wat er zaterdag gebeurd is was voor mij het mooiste van mijn race carriére: de snelste tijd neergezet in de Mod tot 2 liter. Tevens een kleine 3 seconde van mijn pr afgereden.![]()
![]()