yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Rijden in de trofeo op het SS 2006, wie deed mee?

zo sep 17, 2006 22:09

En wat was er vandaag misgegaan, Cees? Klonk ook niet echt lekker... :?
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Anke

Re: RE: Rijden in de trofeo op het SS 2006, wie deed mee?

zo sep 17, 2006 22:24

En wat was er vandaag misgegaan, Cees? Klonk ook niet echt lekker... :?
en een hoop rook ook :(

Floor
Guru
Guru

zo sep 17, 2006 22:26

Het leek meer een 45km/h ligier :cry:
Oo==v==oO

Rees-Cees

zo sep 17, 2006 22:29

2x motor schade: lagerschalen er uit. we werken aan de oplossing

Floor
Guru
Guru

zo sep 17, 2006 22:30

he, jammer. Volgende x beter !
Oo==v==oO

Rees-Cees

zo sep 17, 2006 22:32

he, jammer. Volgende x beter !
volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen.

Ik zoek nog wat sponsors: graag melden via info@rees-cees.nl dank u

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

zo sep 17, 2006 23:04

Heel jammer Cees.
Hoop dat je motor weer snel gemaakt is.
Heb je enig idee wat de schade heeft veroorzaakt?

Marc wat heb jij gevochten met je wagen en je banden. Ik heb zeker twee "levensgevaarlijke" banden gezien.
Eén met de stalen binnenvoering als profiel een ander met een gat zo groot als een oude daalder.
Ben je er al achter wat de oorzaak was? Te slappe demping, sper gesperd of te los?

Laatste wat ik heb meegekregen is een enorme deuk in je kofferbak en de hele zijkant van Dennis naar binnen.
Hektisch weekend!

Boxer4ever(t)
Member
Member
Contacteer: Website

ma sep 18, 2006 08:45

Ha Kees-Jan,

Reserveblok had duidelijk ook minder power volgens mij. Hij liep inderdaad belabberd . Ik hoop dat je de oorzaak vind en zal eensrondkijken of er ergens wat steun voor je ter egelen valt. Je hoort nog van me.

Groeten, Evert
Er gaat niets boven de Boxerroffel!
Hou die motor in ere!

Roeltje 164

ma sep 18, 2006 08:54

Die Kees..., wat een pech :shock: , wel de Pole en dan zijn motor opgeblazen, zonde hoor, snel raceblok eruit :shock: :shock: , ik kwam terug van het avondeten en toen lag ie er al naast, weet niet precies hoelang/snel, maar wel snel.....

Afbeelding

Snel naar huis , voor een ander blok, helaas een gewoon straatblok, maar goed, meedoen was ook belangrijk , en terecht... aardig gek hoor Kees... 8) 8)

Afbeelding

Gelukkig kon die nog wel lachen :lol: :lol: :lol:

Afbeelding

Juichen zelfs :D :D :D na een paar bier, Kees het was supergezellig, jammer dat je zoveel pech hebt gehad, maar goed respect voor je team, effe blokkie wisselen :shock: 8)

Afbeelding

Jammer dat je ook voor de 2e keer je blok in mekaar hebt gereden....

Heb genoten van het SS en de Challenge en alles erom heen, wat een strijd wordt er daar geleverd. :? :shock: 8)
Lekker blijven overnachten, heerlijk zon weekend.

Alfa people are nice people!!!!!

Ciaooo

gr Roel :wink:
Laatst gewijzigd door Roeltje 164 op ma sep 18, 2006 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.

marc7eleven
Advanced Member
Advanced Member

ma sep 18, 2006 09:12

Marc wat heb jij gevochten met je wagen en je banden. Ik heb zeker twee "levensgevaarlijke" banden gezien.
Eén met de stalen binnenvoering als profiel een ander met een gat zo groot als een oude daalder.
Ben je er al achter wat de oorzaak was? Te slappe demping, sper gesperd of te los?!
Tja. Het zag er vast wel spectaculair uit, maar mijn banden werden te heet. We hebben van alles geprobeerd, maar iedere keer na 3 ronden begonnen de achterbanden te heet te worden, waardoor iedere keer de banden boven hun ideale temperatuur kwamen (we hebben zelfs 100 graden gemeten, da's zo'n 20 graden teveel). Daardoor iedere keer overstuur, zelfs bij insturen scheivlak, en bijvoorbeeld uitkomen arie luyendijk. Dat resulteert erin dat je rechtelijnsnelheid ook niet echt opschiet, dus de tijden vielen me nog mee. Ik denk de oorzaak te weten, maar veranderingen konden we niet aanbrengen.
Laatste wat ik heb meegekregen is een enorme deuk in je kofferbak en de hele zijkant van Dennis naar binnen.
Hektisch weekend!
Tja, ik zat erg aan de binnenkant bij de start (misschien wat te optimistisch ook) en op het vuil van de uitrijstraat van de pits blokkeerden mijn wielen, dat ging nog net goed, ik kon nog insturen. Maar Marcel Heemskerk was nog iets optimistischer geweest en raakte de controle over zijn auto enigszins kwijt bij het aanremmen en ging zo dwars dat hij rechtsvoor op mijn achterscherm klapte...daardoor liep mijn achterscherm aan op de achterband, die m uiteindelijk aan flarden sneed, voor de Audi S. Op dat moment had ik net Remco ingehaald en was ik lekker aan het inlopen op groepje Koen, Christiaan en Louis. Dat bleek ook wel, want ik had een snellere rondetijd neergezet dan dat trio in die ronde ervoor. De ene set banden functioneerde duidelijk beter dan de andere, die helaas wel allebei nu klaar zijn :cry: Net zoals Reescees kunnen sponsors zich daarom ook altijd via de pb melden!
Alfa romeo: The art of the machine!

Rees-Cees

ma sep 18, 2006 09:21

Roel, Martin, Evert, Steef, Jeroen, Gerard en Rob bedankt voor de gezelligheid van het afgelopen weekend.

Ook iedereen bedankt voor de aanloop. Het was een weekend met ups en downs. De downs al dan niet racewagen gerelateerd vergeten we maar heel snel.

De plannen voor volgend jaar zijn dit weekend gemaakt: Volgend jaar "Gold Member" in de Challenge als het budget het toe gaat laten.
Wat er zaterdag gebeurd is was voor mij het mooiste van mijn race carriére: de snelste tijd neergezet in de Mod tot 2 liter. Tevens een kleine 3 seconde van mijn pr afgereden.

@ Dre: volgende keer cola? we hadden het alle twee te druk :wink:

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma sep 18, 2006 10:29

De plannen voor volgend jaar zijn dit weekend gemaakt: Volgend jaar "Gold Member" in de Challenge als het budget het toe gaat laten.
Wat er zaterdag gebeurd is was voor mij het mooiste van mijn race carriére: de snelste tijd neergezet in de Mod tot 2 liter. Tevens een kleine 3 seconde van mijn pr afgereden.
@Cees; geen Saker meer dan? De ' kogel was toch door de kerk 'laatst....? Joe ging de sw verkopen en Saker rijden meen ik? :wink:
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

ma sep 18, 2006 18:08

Ondanks alle tegenslag is dat wel een felicitatie waard!!! :thumbs: \:D/ =D>

Rees-Cees

ma sep 18, 2006 18:36

Ondanks alle tegenslag is dat wel een felicitatie waard!!! :thumbs: \:D/ =D>
Bedankt Dink :D

=D> mooie verzameling mini Alfa's =D>

Terug naar “Evenementen”