Dan had je wel een klacht in moeten dienen bij de moderator was er misschien wel ingegrepen!Dan wil ik ook graag nog ff weten wat me een tijd lang dwars heeft gezeten, en waarom ik hier zo'n half jaar niet meer ben geweest sinds 2 maanden terug.
Ik heb namelijk een aanvaring gehad met iemand over een Giulia koets, die naar mijn mening te duur was. Hier kregen we zo ongeveer ruzie over, menigeen ging zich hierin mengen, en voila, het rijtje was compleet!
Naar mijn weten is er nooit opgetreden door een moderator, waarom niet eigenlijk? Ik bedoel het niet als een klacht, maar vroeg het me gewoon af.![]()
Ga hier nou niet op reageren van: Ja, maar dan had je maar dit of dat moeten doen, of zus of zo, het is gebeurt, allebei hadden we wat dingen fout gedaan en we leven gewoon door hier op het forum[/list]
Ik vind dat de moderatoren hun "werk"prima doen ennu het is ook niet altijd gemakkelijk om te beslissen of je wel of niet in moet grijpen, een boeman van het forum ben je zomaar en er zijn altijd types die het wel even anders en beter zouden doen dan jij. Maar als er iemand nodig is voor zo'n job is er opeens niemand thuis