AlfAnke

Re: RE: huh??? topic weg

do aug 17, 2006 21:31

Dan wil ik ook graag nog ff weten wat me een tijd lang dwars heeft gezeten, en waarom ik hier zo'n half jaar niet meer ben geweest sinds 2 maanden terug.

Ik heb namelijk een aanvaring gehad met iemand over een Giulia koets, die naar mijn mening te duur was. Hier kregen we zo ongeveer ruzie over, menigeen ging zich hierin mengen, en voila, het rijtje was compleet!

Naar mijn weten is er nooit opgetreden door een moderator, waarom niet eigenlijk? Ik bedoel het niet als een klacht, maar vroeg het me gewoon af. :wink:

Ga hier nou niet op reageren van: Ja, maar dan had je maar dit of dat moeten doen, of zus of zo, het is gebeurt, allebei hadden we wat dingen fout gedaan en we leven gewoon door hier op het forum :) [/list]
Dan had je wel een klacht in moeten dienen bij de moderator was er misschien wel ingegrepen!
Ik vind dat de moderatoren hun "werk"prima doen ennu het is ook niet altijd gemakkelijk om te beslissen of je wel of niet in moet grijpen, een boeman van het forum ben je zomaar en er zijn altijd types die het wel even anders en beter zouden doen dan jij. Maar als er iemand nodig is voor zo'n job is er opeens niemand thuis :roll:

Jorix

do aug 17, 2006 21:32

Naar mijn weten is er nooit opgetreden door een moderator, waarom niet eigenlijk? Ik bedoel het niet als een klacht, maar vroeg het me gewoon af. :wink:
Ik vermoed dat er indertijd geen klacht over is binnengekomen bij ons en dat we 'm daardoor niet gezien hebben....

In elk geval: welkom terug!

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do aug 17, 2006 21:42

Dan had je wel een klacht in moeten dienen bij de moderator was er misschien wel ingegrepen!
Ik vind dat de moderatoren hun "werk"prima doen ennu het is ook niet altijd gemakkelijk om te beslissen of je wel of niet in moet grijpen, een boeman van het forum ben je zomaar en er zijn altijd types die het wel even anders en beter zouden doen dan jij. Maar als er iemand nodig is voor zo'n job is er opeens niemand thuis :roll:
Mee eens. We geven al eens wat kritiek (zo zijn we nou eenmaal :twisted: ) maar: hulde ! crisissituaties hebben ze iedere keer al op een deftige en tactvolle manier aangepakt. Knap.
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: huh??? topic weg

do aug 17, 2006 21:56

Ik heb destijds ook een klacht ingedient!!

Maar tegenwoordig ben ik elke dag op het forum te vinden, en ik vind ook over het algemeen dat jullie puik werk verrichten!! Moderator zijn is moeilijk, vooral op zo'n groot forum als dit!

En Alfisti zijn meestal ook wat meer critis/perfectionistisch dan anderen volgens mij :roll: :)

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do aug 17, 2006 21:59

Ik herinner me het toenmalige topic nog en zag daar geen reden tot een klacht. was gewoon een meningsverschil. Als de moderatoren daar ook al moeten ingrijpen, wordt het een full time job.

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

do aug 17, 2006 22:05

Ik herinner me het toenmalige topic nog en zag daar geen reden tot een klacht. was gewoon een meningsverschil. Als de moderatoren daar ook al moeten ingrijpen, wordt het een full time job.
Das waar, maar op een gegeven moment ging het halve forum zich ermee bemoeien, en kreeg ik zo ongeveer iedereen op mijn dak :P... Maargoed, ik heb zo ongeveer mijn antwoord, dus zit wel goed :wink: :)

Rees-Cees

do aug 17, 2006 22:07

Das waar, maar op een gegeven moment ging het halve forum zich ermee bemoeien
das 1400 man (en vrouw)

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

do aug 17, 2006 22:18

das 1400 man (en vrouw)
je snapt wat ik bedoel :lol:

Rees-Cees

do aug 17, 2006 22:28

das 1400 man (en vrouw)
je snapt wat ik bedoel :lol:
ow mies en ik zeker (we zijn verantwoordelijk voor de helft van alle postings) Ik zal je niet langer plagen :wink:

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do aug 17, 2006 22:29

Ben jij die vrouw dan ? 8)

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

do aug 17, 2006 22:39

Ben jij die vrouw dan ? 8)
:lol:
It's not easy, being green (kermit)

SQUADRA LEO
Guru
Guru

do aug 17, 2006 22:44

Afbeelding

Lekker wijf ??? :wink:

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do aug 17, 2006 22:45

Leo, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar wijven met snorren boeien me doorgaans niet zo... :twisted:

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

do aug 17, 2006 22:46

hahahahahahaha, wat een opmerkingen weer :lol:

Ik zag trouwens nog het smoelenboek staan, is het de bedoeling dat iedereen erin komt? Zo ja, moet ik ook nog keer ene foto maken :P

SQUADRA LEO
Guru
Guru

do aug 17, 2006 22:51

:mrgreen:

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”