Bij mijn Alfetta sedan van 74 had ik geen probleem met de tunnel.

Zat een 3.0 in met de bak van een 75 Tb, grote donuts dus.
De balk van de triangel achter is bij een turbo en een v6 voorzien van afstandsblokjes tussen de balk en de carrosserie, waarschijnlijk zorgen deze ervoor dat je grotere donut achter vrijkomt van de tunnel.
Bij mijn Alfetta heb ik de carrosseriesteun voor het staarstuk ook gewoon gebruikt, met een paar busjes tussen de carros en het staartstuk. Werkte prima allemaal en liep nergens tegen aan.
De motorsteunen in de carrosserie moesten alleen maar naar voren komen, uit het blote hoofd was dat iets van 1,5 cm.
Gewoon alles een keer erin hangen zonder iets aan te passen, kun je zo zien of je het gaat halen overal en hoeveel je precies moet verhuizen met je motorsteunen.
Groeten Remco.
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.