(over slechte kwaliteit van foto's gesproken...

Note; lage kap, 1 spiegels, wieldoppen en koplampsproeiers. Wel stuurbekrachtiging overigens..
Huidige status quo (niet voor puristen...)

Grtz, fRank
Uiteraard...Dat is inderdaad een hele metamorfose, maar qua uiterlijk toch hoofdzakelijk een eerste type gebleven. Apart kleurtje hoor. Achterlichten oranje?
Wat een ideaal kleurtje voor een Nederlander. Ik zou zelfs geen nummerplaten gaan halen, gewoon zwarte cijfer en letter magneetjes. Elke dag creatief een nieuwe nummerplaat verzinnen alvorens langs menigeen flitspaal naar je werk te blazen
oud type = oranjeAls het een ´oud type´ dashboard is, is het een QV. Een TS is als het een ´nieuw type´ dashboard is (aannemende dat dat nog origineel is). Afgaand op de buitenspiegels zou ik zeggen dat dit een TS is, maar niks is zeker.
Genoeg om bovenstaande te wetenoud type = oranjeAls het een ´oud type´ dashboard is, is het een QV. Een TS is als het een ´nieuw type´ dashboard is (aannemende dat dat nog origineel is). Afgaand op de buitenspiegels zou ik zeggen dat dit een TS is, maar niks is zeker.
nieuw type = wit
Furrikain = geen 75 kenner
Er is (natuurlijk) van alles aan de hand met 'oude' en 'nieuwe' type dashboards. Komt-ie dan:oud type = oranjeAls het een ´oud type´ dashboard is, is het een QV. Een TS is als het een ´nieuw type´ dashboard is (aannemende dat dat nog origineel is). Afgaand op de buitenspiegels zou ik zeggen dat dit een TS is, maar niks is zeker.
nieuw type = wit
Furrikain = geen 75 kenner