5(6) sterren weg hier van dit forum?

Ja
55%
42
Nee
45%
34

Totaal aantal stemmen: 76
*****5Sterren*(6)

RE: @: 5 sterren 6

do jun 22, 2006 12:41

Raar dat ineens zo'n rare poll kan overgaan in een betere analyse door een behoorlijk aantal forumleden, en dat dan ineens weer een verkettering zich meester maakt van een andere groep.
Ik vraag me af waarom? Lees mijn posts maar door. Ik reageer. Net als vrijwel iedereen.

Het heeft weinig zin om te reageren zolang 'Charlotte' mijn PM-bakje simultaan aanvult met reacties op het forum. Daarop zul je na zoveel berichten moeten reageren. Als je een vent bent tenminste.

Ik heb het recht om hier deel te nemen aan een forum en in de voorwaarden staat niets over het bekendmaken van de indentiteit van een nickname.
Als dat zo is, dan zou ik het hele bestand willen uitnodigen dit te doen na verzoek van Jorix.

*****Dan geldt de regel voor alle forumleden. Naar mijn mening.

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

do jun 22, 2006 12:45

Misschien zou je dan als echte vent een gebaar naar de rest kunnen maken, en je als eerste voor te stellen (voorzover dat nog niet door andere gedaan is in individuele topics en dit topic: http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=4844) ?
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

charlotte

do jun 22, 2006 12:46

Je hebt nu idd PB Sterrenmans. 8)

*****5Sterren*(6)

do jun 22, 2006 12:49

Aan wie stuur je dit bericht dan?

Ik heb daar en PM bakje voor hoor. Dat laat zien als er een nieuw bericht is.
Wat wil je iedereen graag vertellen?

***** Bovendien is mijn nick niet 'Sterremans' Een beetje respect zou je sieren...

*****5Sterren*(6)

Re: RE: @: 5 sterren 6

do jun 22, 2006 12:56

Misschien zou je dan als echte vent een gebaar naar de rest kunnen maken, en je als eerste voor te stellen (voorzover dat nog niet door andere gedaan is in individuele topics en dit topic: http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=4844) ?

Dat is niet aan de orde. Bovendien geen voorwaarde volgens de regels die ik moest ondertekenen.

Even goede vrienden: Ik laat me niet anders behandelen dan anderen op dit forum omdat een groepje zich druk maakt.
Ik las dat al lang geleden dit een beetje eerder aan de orde was. Ik voel me weinig aangesproken, ik ben verbaasd over zoveel wrok.

sudman1500
Advanced Member
Advanced Member

do jun 22, 2006 13:41

Waar gaat dit eigenlijk nog over???

Lijkt wel een kleuterklas zeg! Welles nietes, als jij dit, dan ik ook lekker puh! Ga het de meester vertellen.......

Op wat voor een forum zitten we hier eigenlijk??? Kom op zeg, kun je dit soort ellende niet op een anoniem en neutraal ouwehoerforum regelen??

:evil: :evil: :evil:
Jeder Popel fährt 'nen Opel
Jeder Affe fährt 'nen Ford
Jeder Blödmann fährt 'nen Porsche
jeder Arsch 'nen Audi Sport
Jeder Spinner fährt 'nen Manta
jeder Dödel Jaguar
Nur Genießer fahren Alfa
und sind immer schneller da

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

do jun 22, 2006 13:47

Even goede vrienden: Ik laat me niet anders behandelen dan anderen op dit forum omdat een groepje zich druk maakt.
Ik las dat al lang geleden dit een beetje eerder aan de orde was. Ik voel me weinig aangesproken, ik ben verbaasd over zoveel wrok.
Verbaasd ben ik over jouw verbazing! Je gaat willens en wetens mensen op hun tenen staan en bent later verbaasd dat er wrok heerst omdat je misschien van mening bent dat het forum er is omdat ieder zijn zegje kan doen.
Voorts las ik een tijdje geleden dat je naar hier bent gekomen (of een andere nick hebt aangenomen) omdat je van een bekende (of iets dergelijks) hebt gehoord dat het er hier nogal één en ander gebeurde.
Ik kan hier een mening over geven maar doe het niet - mijn meninig is niet zo belangerijk ten opzichte van de hele groep gebruikers
Logisch dat een forumverantwoordelijke vraagt om je voor te stellen om de zaak en misschien wel de "hetze" tegen jouw in de kiem te smoren - jij beantwoordt dat met de stelling dat het niet verplicht is. Dat is waar maar door het wel te doen sus je de gemoederen. Als je daar niet voor kiest prima - maar dat zegt ook iets over de intenties waarmee je hier op het forum bezig bent. ofdan wel - zoals dat door medegebruikers gezien kan worden.

Ook moet ik toegeven dat het niet iedere keer "bal" was...
één ding is zeker: men is bewogen op dit forum - en als je dat door het slijk haalt dan oogst je wat je hebt gezaaid! Dat is geen fun - maar kun je zelf ook voorkomen.

Weet je wat fun is?: Proberen dit forum naar een hoger niveau te tillen ! :thumbs: Geen fun is om het te verzieken. :cry:

Dat kun je alleen bereiken door irritatie uit te sluiten. DOE ER AAN MEE!
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

*****5Sterren*(6)

do jun 22, 2006 13:56

Jammer dat ik zo'n reactie moet lezen van iemand die eerder met modder naar me smeet, en nu de verlosser wil zijn..
Ik ben erachter gekomen dat er nogal wat kwade geesten rondspookten toen ik me hier heb aangemeld trouwens. Daarover was nogal veel 'in te lezen'.

Groet

SQUADRA LEO
Guru
Guru

do jun 22, 2006 14:00

Kom op man, Laat ff zien wie je bent !!

http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=4844

Doe ik het ook !!

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

*****5Sterren*(6)

do jun 22, 2006 14:11

Tja, ik zal eens kijken daar. Dus als ik me voorstel doe jij het ook? Over welk niveau praten we hier?

SQUADRA LEO
Guru
Guru

do jun 22, 2006 14:12

Tja, ik zal eens kijken daar. Dus als ik me voorstel doe jij het ook? Over welk niveau praten we hier?

Zeg het maar !!

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Richard75
Guru
Guru
Contacteer: Website

do jun 22, 2006 14:29

edit!
Laatst gewijzigd door Richard75 op do jun 22, 2006 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.

*****5Sterren*(6)

do jun 22, 2006 14:34

Waarom nou weer zo'n antwoord?
Met 'Twisted Evil'?

Zo kom je niet verder man.
Maar toch succes gewenst hoor..

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do jun 22, 2006 14:35