Even goede vrienden: Ik laat me niet anders behandelen dan anderen op dit forum omdat een groepje zich druk maakt.
Ik las dat al lang geleden dit een beetje eerder aan de orde was. Ik voel me weinig aangesproken, ik ben verbaasd over zoveel wrok.
Verbaasd ben ik over jouw verbazing! Je gaat willens en wetens mensen op hun tenen staan en bent later verbaasd dat er wrok heerst omdat je misschien van mening bent dat het forum er is omdat ieder zijn zegje kan doen.
Voorts las ik een tijdje geleden dat je naar hier bent gekomen (of een andere nick hebt aangenomen) omdat je van een bekende (of iets dergelijks) hebt gehoord dat het er hier nogal één en ander gebeurde.
Ik kan hier een mening over geven maar doe het niet -
mijn meninig is niet zo belangerijk ten opzichte van de hele groep gebruikers
Logisch dat een forumverantwoordelijke vraagt om je voor te stellen om de zaak en misschien wel de "hetze" tegen jouw in de kiem te smoren - jij beantwoordt dat met de stelling dat het niet verplicht is. Dat is waar maar door het wel te doen sus je de gemoederen. Als je daar niet voor kiest prima - maar dat zegt ook iets over de intenties waarmee je hier op het forum bezig bent. ofdan wel - zoals dat door medegebruikers gezien kan worden.
Ook moet ik toegeven dat het niet iedere keer "bal" was...
één ding is zeker: men is bewogen op dit forum - en als je dat door het slijk haalt dan oogst je wat je hebt gezaaid! Dat is geen fun - maar kun je zelf ook voorkomen.
Weet je wat fun is?: Proberen dit forum naar een hoger niveau te tillen !

Geen fun is om het te verzieken.
Dat kun je alleen bereiken door irritatie uit te sluiten.
DOE ER AAN MEE!