Het mooie van Alfa Romeo is dat je met gevoel voor de auto moet rijden. Zeg maar een Alfa handje, zouden ze in de vliegers wereld zeggen. Heb je dat handje niet dan gaat de auto tegenstrubbelen en uiteindelijk ook gewoon snel stuk. Ik heb een vriend van mij 1 keer in mijn 33 laten rijden (ook een alfa liefhebber, geen bezitter) En gelijk kraakte de bak in zo'n beetje in alle versnellingen, vloog de toerenteller het rood in en noem maar op....Was dus ook gelijk de laatste keer zal je begrijpen! Begrijp me niet verkeerd hoor, de bak kraakt ook bij mij af en toe in de 1e en 2e versnelling. De ene keer meer dan de andere.
MAW ben je een lompe hardhandige Golf rijder.....koop nooit een Alfa...blijf Duits rijden
Wat ook leuk is dat er altijd wel iets is. Dan weer een rammeltje hier, 2 weken later vanzelf opgehouden en dan weer een lampje daar, gaat ook vanzelf weer over. Dat vind ik lachen, bij duitse auto's klopt knap genoeg werkelijk bijna alles. Maar ja daar vind ik niks aan.....
een auto moet leven naar mijn idee. En Alfa is het merk bij uitstek dat leeft....
de rest is voor mij ook een levenloos stuk ijzer en kunstof....