yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

PB aan mijn adres... kwijt, en account lijkt 'gekraakt'...

vr mei 19, 2006 21:03

Heren/dames,

Al wie mij de afgelopen tijd een PB heeft gestuurd en op een antwoord wacht wat maar niet komt, stuur svp opnieuw een PB. Ik heb al een paar weken af en toe problemen met berichten die lijken te verdwijnen, en nu ben ik dan definitief ALLES kwijt (alleen Rob75 is de enige die ik nog wel heb kunnen antwoorden).

Sorry, ik weet ook niet hoe het kan...
Laatst gewijzigd door yuri 75 V6 op wo mei 24, 2006 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: PB aan mijn adres... kwijt!

vr mei 19, 2006 21:20

De omgang met techniek wellicht... :twisted: Alsof ik ene f.ck van pcees weet... :oops:
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: PB aan mijn adres... kwijt!

wo mei 24, 2006 21:10

Het wordt er niet beter op :evil: :evil: :evil:

Het lijkt erop dat iemand mijn account heeft 'gekraakt'. Zo verdwijnen mijn PB's, maar'dat valt nog wel op te lossen.

Ergerlijker was het vorige week al, toen de 'kraker' mijn avatar had vervangen door iets obsceens en onder mijn naam wat postings had gedaan waar ik niet op zat te wachten.

Vanmorgen was het wéér raak, en had deze mij onbekende figuur in mijn naam 'poetsen is voor homo's' gepost in een topic over het poetsen van auto's. Ik heb de posting verwijderd, maar het kan dus ook zo zijn dat deze figuur mensen uit mijn PB-box allerlei beledigingen of iets dergelijks heeft gestuurd. Bij deze: ik was het niet!

Mocht het zo zijn dat de 'kraker' iemand van hier is die me wil zieken (ik ga er niet van uit, maar wie anders dan de forummers 'kennen' mij op dit forum...?), dan bij deze het vriendelijke doch dringende verzoek om me een PB te sturen met daarin wat precies je probleem is.

Dus, mocht er nog iemand op een antwoord van me wachten, of mochten er de komende tijd ongewenste postings verschijnen van bedenkelijk niveau, ik kan er waarschijnlijk weinig aan doen (oké, oké, mijn echte postings zijn óók van bedenkelijk niveau :roll: )...

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: PB aan mijn adres... kwijt, en account lijkt 'gekraakt'.

wo mei 24, 2006 21:12

Ijzeren Willy bestaat toch echt he ? :shock:
Maar ff serieus: hoe kan zoiets ? weet dat er ooit een bug zat in phpBB, maar dat was voor versie 13 oid....
Zou het kunnen dat iemand je paswoord kent ?
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo mei 24, 2006 21:14

Tja, eh, IJzere Willy bestaat wel degelijk, maar ik krijg dat kaartje maar niet gevonden. en dat was nou net dat kaartje wat ik niet kwijt wou raken omdat ik zelf ook nog wel eens een wrakje overheb!

Ik heb mijn password wel gewijzigd nu, en ik hoop dat het daarmee af is. Wellicht dat een handige kraker het via mijn cookies kan doen of zo? Ik weet het niet...

Mobster

Re: RE: PB aan mijn adres... kwijt!

wo mei 24, 2006 21:18

Het wordt er niet beter op :evil: :evil: :evil:

Het lijkt erop dat iemand mijn account heeft 'gekraakt'. Zo verdwijnen mijn PB's, maar'dat valt nog wel op te lossen.

Ergerlijker was het vorige week al, toen de 'kraker' mijn avatar had vervangen door iets obsceens en onder mijn naam wat postings had gedaan waar ik niet op zat te wachten.

...

Dus, mocht er nog iemand op een antwoord van me wachten, of mochten er de komende tijd ongewenste postings verschijnen van bedenkelijk niveau, ik kan er waarschijnlijk weinig aan doen (oké, oké, mijn echte postings zijn óók van bedenkelijk niveau :roll: )...

Dubbele persoonlijkheid ;)

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

wo mei 24, 2006 21:18

:oops: :oops: Je hebt toch geen dubbele persoonlijkheid hè Yuri? :lol:
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo mei 24, 2006 21:25

Laatste diagnose zegt dat ik bijna tegen mezelf kan basketballen als al mijn persoonlijkheden op komen dagen :mrgreen:

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo mei 24, 2006 21:29

heeft willy misschien je account gekraakt ? die ijzerE mannen zijn voor niks te vertrouwen hoor ! :twisted:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

wo mei 24, 2006 22:37

Wellicht een "grappige" collega/huisgenoot ??

SPIDERVELOCE1750

wo mei 24, 2006 22:49

:shock: :shock: :shock:

Ik had die rare nieuwe avatar van jou ( blijkbaar van iemand anders :shock: ) ook opgemerkt en er nog een grapje PBgewijs over gemaakt ... Zelfs nog antwoord gekregen dat Jorix al op de hoogte was van rare dingen die aan het gebeuren waren ... Ik had je toen nog een grappig antwoord teruggestuurd , maar kreeg helaas geen antwoord terug ... :( ... Tot ik merkte dat je mijn Gentse tippel wel wou ... :mrgreen:

Dus ik veronderstelde al dat er één en ander fout liep met jou ... eu ... communicatie :wink:

Is je avatar aan je site gelinkt ? Wie weet , na de recenste Eurovisiesong overwinning , wat er allemaal niet gedaan wordt om Metal een rare bijklank te geven :lol:

Kristal

charlotte

wo mei 24, 2006 23:04

Lijkt me zaak om dit soort dingen meteen aan de moderators te melden. Er gaan rare verhalen de ronde. Of heb je echt meerdere persoonlijkheden 8)

ElCamino

wo mei 24, 2006 23:15

Whahaha, songfestivalterreur, net wat je verdiende gozer :blue_lol:
Trouwens, zou één van je broertjes of bandgenoten je wachtwoord kunnen raden, of zou ze dat te ver gaan?

Oh oh, waar gaat het toch heen met dit forum [-(

Als ik nu ineens een ziekelijke avatar heb en mensen ga beledigen, ik ben het niet want ik ben (bijna, woensdagavond) op vakantie...

:mrgreen: :wink:

charlotte

Re: RE: PB aan mijn adres... kwijt, en account lijkt 'gekraa

wo mei 24, 2006 23:23

Whahaha, songfestivalterreur, net wat je verdiende gozer :blue_lol:
Trouwens, zou één van je broertjes of bandgenoten je wachtwoord kunnen raden, of zou ze dat te ver gaan?

Oh oh, waar gaat het toch heen met dit forum [-(

Als ik nu ineens een ziekelijke avatar heb en mensen ga beledigen, ik ben het niet want ik ben (bijna, woensdagavond) op vakantie...

:mrgreen: :wink:
hé, ja. Inderdaad een goed excuus :wink: En ik ga lekker dinsdag op vakantie :P

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do mei 25, 2006 02:21

Ik ben net terug van een ouderwetse zuipsessie, en ik weet niks meer behalve 1 ding: niemand 'raadt' mijn password... Het is gewoon te willekeurig.

Dat er rare verhalen over mij de ronde doen ben ik wel gewend. Ik maak me pas zorgen als dat níet gebeurt :roll:

en ElCamino: je hebt nu eeen heeeeeel smerige avatr, doe er iets aan!

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”