Het wordt er niet beter op
Het lijkt erop dat iemand mijn account heeft 'gekraakt'. Zo verdwijnen mijn PB's, maar'dat valt nog wel op te lossen.
Ergerlijker was het vorige week al, toen de 'kraker' mijn avatar had vervangen door iets obsceens en onder mijn naam wat postings had gedaan waar ik niet op zat te wachten.
Vanmorgen was het wéér raak, en had deze mij onbekende figuur in mijn naam 'poetsen is voor homo's' gepost in een topic over het poetsen van auto's. Ik heb de posting verwijderd, maar het kan dus ook zo zijn dat deze figuur mensen uit mijn PB-box allerlei beledigingen of iets dergelijks heeft gestuurd. Bij deze: ik was het niet!
Mocht het zo zijn dat de 'kraker' iemand van hier is die me wil zieken (ik ga er niet van uit, maar wie anders dan de forummers 'kennen' mij op dit forum...?), dan bij deze het vriendelijke doch dringende verzoek om me een PB te sturen met daarin wat precies je probleem is.
Dus, mocht er nog iemand op een antwoord van me wachten, of mochten er de komende tijd ongewenste postings verschijnen van bedenkelijk niveau, ik kan er waarschijnlijk weinig aan doen (oké, oké, mijn echte postings zijn óók van bedenkelijk niveau

)...