Zoals het er nu uitziet kan ik eindelijk deze week bijna alle delen van mijn type 1 ontvangen. Helaas zijn er geen revisiesetjes meer te verkrijgen voor de remklauwen, dus maar eens kijken wat nieuwe remtangen kosten. Maar goed, motorisch kan ik het oude beestje wel weer aanpakken zodat het nog beter loopt dan het nu doet.
Maar het volgende viel mij op, ik heb momenteel alles losliggen voor de distributiewissel. Maar ik kon niet het driehoekige merkteken vinden op het vliegwiel. Ook al hebben ze in een eerder stadium lopen prutsen met het T merkteken, gezien er 2 instonden maar waar bij de juiste een soort krul had staan. Ik heb deze vraag al eerder gesteld (was dacht ik op het oude forum nog, kan hem hier niet meer vinden) maar dient een 1.5 met mechanische klepstoters ook nagespannen te worden? Ook in de vraagbaak kan ik hier niks over terug vinden. Bij de type 2 SW stond er wel zo'n driehoekig merkteken, maar ik had niet het idee dat de riemen strakker kwam te staan met het naspannen.