En daar is vrijwel iedereen schuldig aan... We liggen in een deuk als een topic ontspoort met een hoop inside jokes, maar o wee als een nieuweling dat doet. Het door Giulia2000TS aangehaalde probleem wordt echt niet uitsluitend veroorzaakt door newbies. Die enkeling die zich aanmeldt om alleen maar een beetje te zieken: gewoon negeren, maakt-ie het echt te bont, dan maar de klik-knop gebruiken.De huidige inhoud loopt te ver weg van de doelstelling naar mijn mening.
Ik spreek regelmatig mensen die zich niet op het forum hebben aangemeld, maar wel veel lezen. Zonder uitzondering zeggen zij: 'ja, er staat een hoop onzin op, maar dat sla ik gewoon over'. Voor de rest vinden ze het een top-forum met een overvloed aan info. Zou je niet-SCARB-donateurs weren, dan gaan we een hoop van die info missen.
Wat mij betreft: laten zoals het is, behalve dat er iets meer gemodereerd zou mogen worden. Topics die helemaal niets met Alfa's, auto's, verkeer, evenementen, etc. te maken hebben gewoon verwijderen.
Over het algemeen is dit nog steeds een leuk en vooral nuttig forum, waardoor enorm veel dingen gebeuren die anders niet zouden zijn gebeurd. Denk maar eens aan al die vriendschappen, drukbezochte evenementen en handige info. Die paar procent geneuzel en gezeik moeten we dan maar op de koop toenemen. Een keer niet reageren, dat scheelt ook een boel.
Ik ben overigens ook lid van de AROC-UK en dat forum kan qua info niet in de schaduw staan van dat van ons...