Nou die regel geldt nog steeds hoor. Het moet echter wel controleerbaar zijn dat je een afspraak voor de keuring hebt. (Vraag de folder maar aan, daar staat het dus wel in.Heb ik ook gelezen, ja (Kan dit ook niet meer vinden op de RDW site. Zouden ze die regel hebben ingetrokken?)Ik kon er hier niets over vinden, maar ik heb wel eens gelezen dat je 1 dag mag rijden naar een evenement met je geschorste auto, mits hij verzekerd is.
Verder kan ik nog toevoegen (Uit eigen ervaring) dat als je eenmaal een keer een APK-prent hebt gehad, dat je speciale aandacht van de RDW krijgt: Eerstvolgende keer dat je te laat bent met de APK krijg je direkt weer een acceptgirootje van het CJB....

Al die controles zijn idd registercontrole's.
FF Off topic:
Een collega van mij had een keer een leuk geintje. : Naast hem zat een handelaar in tweedehandsauto's die nooit iets betaalde. na heel wat gezeik met die gast besloot hij dit adres maar eens door te geven aan de heren van de Houderschapsbelasting............
vier weken later kreeg hij zelf een acceptgiro in de bus dat hij zijn mrt belasting niet had betaald. Hij balen, wij in een deuk gelegen.

Vervolgens dacht ie: Ach dan betaal ik die boete wel, maar betaal ik de eerst volgende drie maanden weer geen belasting dan valt het per saldo wel weer wat mee......je raad het al................Drie maanden later...