
helemaal mee eensAls ze deze auto onder de 1000kg kunnen bouwen en er een 1.6 motor met voldoende pit in kunnen leggen een leuke 'instap-Alfa'. En op basis hiervan kan je volgens mij een hele leuke 'Sprint nuova' maken.
De naam Sud komt van `het zuiden `. De Alfasud werd in Pomigliano d'Arco gemaakt. In het zuiden van Italië.mooie wagen hoor!
waar kwam die naam Sud eigenlijk vandaan? iets met een fabriekin het zuiden van Italie?
als deze daar dan weer gemaakt gaat worden... dan zit die naam wel goed toch?
Juistem! Dat 98,53% van de mensheid mijn 75's lelijke hokken vindt, zal me aan de ballen jeuken. Ík heb namelijk domweg plezier als ik erin rijd. En dat is de basis. Dat ik het daarnaast ook een mooie auto vind, is een 2e. NOOIT zou ik een mooie, doods rijdende auto verkiezen boven een goed sturende lelijkerd.Design?? Alfa Romeo heeft jarenlang boxy modellen gemaakt zoals de Giulietta Nuova en de 75? Lekker boxy, apart maar het idee achter
Alfa Romeo is dat het zoveel mogelijk driving enjoyment levert ( enthousiast,con brio en, om maar eens taal van Alfisti te gebruiken, met een Italiaans hart )
Maakt mij niet uit of Alfa als fraai of lelijk wordt beschouwd maar is het nu werkelijk teveel gevraagd van Alfa Romeo om de nieuwe lichting karakter mee te geven, lekker stuurt en gewoon goede prestaties voor een 4 cilinder heeft en dat combineert met een normaal verbruik?
Het enige wat je opmerkt zijn argumenten waarom men niet veel mag verwachten.....
Juistem! Dat 98,53% van de mensheid mijn 75's lelijke hokken vindt, zal me aan de ballen jeuken. Ík heb namelijk domweg plezier als ik erin rijd. En dat is de basis. Dat ik het daarnaast ook een mooie auto vind, is een 2e. NOOIT zou ik een mooie, doods rijdende auto verkiezen boven een goed sturende lelijkerd.Design?? Alfa Romeo heeft jarenlang boxy modellen gemaakt zoals de Giulietta Nuova en de 75? Lekker boxy, apart maar het idee achter
Alfa Romeo is dat het zoveel mogelijk driving enjoyment levert ( enthousiast,con brio en, om maar eens taal van Alfisti te gebruiken, met een Italiaans hart )
Maakt mij niet uit of Alfa als fraai of lelijk wordt beschouwd maar is het nu werkelijk teveel gevraagd van Alfa Romeo om de nieuwe lichting karakter mee te geven, lekker stuurt en gewoon goede prestaties voor een 4 cilinder heeft en dat combineert met een normaal verbruik?
Het enige wat je opmerkt zijn argumenten waarom men niet veel mag verwachten.....
Leuk rijden is ook NIET synoniem met de hoogste koppelwaarde uit een kleine dieselcilinderinhoud, zoals de gemiddelde autojournalist tegenwoordig lijkt te denken door de steeds maar toenemende Literleistung van de huidige diesels. Dat de grootste diesel tegenwoordig de snelste versie van een middenklasser is, betekent niet dat het de leukste is! Misschien fijn voor dagelijks filerijden en andere mensen opduwen op de snelweg en zo, maar de leukste? Ga je voor je dooie lol en amusement vroeger opstaan op zondag om de diesel uit te laten? Of er een trackday mee doen? Welnee.
Zo, het is er weer even uit voor deze week
Ja maar de 75 is ook een apart ontwerp.Juistem! Dat 98,53% van de mensheid mijn 75's lelijke hokken vindt, zal me aan de ballen jeuken. Ík heb namelijk domweg plezier als ik erin rijd. En dat is de basis. Dat ik het daarnaast ook een mooie auto vind, is een 2e. NOOIT zou ik een mooie, doods rijdende auto verkiezen boven een goed sturende lelijkerd.Design?? Alfa Romeo heeft jarenlang boxy modellen gemaakt zoals de Giulietta Nuova en de 75? Lekker boxy, apart maar het idee achter
Alfa Romeo is dat het zoveel mogelijk driving enjoyment levert ( enthousiast,con brio en, om maar eens taal van Alfisti te gebruiken, met een Italiaans hart )
Maakt mij niet uit of Alfa als fraai of lelijk wordt beschouwd maar is het nu werkelijk teveel gevraagd van Alfa Romeo om de nieuwe lichting karakter mee te geven, lekker stuurt en gewoon goede prestaties voor een 4 cilinder heeft en dat combineert met een normaal verbruik?
Het enige wat je opmerkt zijn argumenten waarom men niet veel mag verwachten.....
Leuk rijden is ook NIET synoniem met de hoogste koppelwaarde uit een kleine dieselcilinderinhoud, zoals de gemiddelde autojournalist tegenwoordig lijkt te denken door de steeds maar toenemende Literleistung van de huidige diesels. Dat de grootste diesel tegenwoordig de snelste versie van een middenklasser is, betekent niet dat het de leukste is! Misschien fijn voor dagelijks filerijden en andere mensen opduwen op de snelweg en zo, maar de leukste? Ga je voor je dooie lol en amusement vroeger opstaan op zondag om de diesel uit te laten? Of er een trackday mee doen? Welnee.
Zo, het is er weer even uit voor deze week