Boxer4ever(t)
Member
Member
Contacteer: Website

Sta je in een register of niet?

zo apr 09, 2006 22:22

Waar wij als registerleiders steeds weer tegenaan lopen is dat mensen menen dat hun auto bij aanmelding als donateur automatisch in het register komt. Dat is niet zo. Als je al enige tijd donateur bent en je hebt een bepaald type Alfa waarmee jej je hebt aangemeld ook niet. het is misschien verstandig om even bij de registerleider te informeren of hij (op dit moment helaas geen enkele zij) je in zijn bestand heeft zitten. Ook als je meerdere auto`s bezit die in verschillende registers thuishoren zou ik het even controleren.

Je kunt onze contactgegevens voor in het Klaverblaadje vinden maar ook op deze Site.

Groeten, Evert
Er gaat niets boven de Boxerroffel!
Hou die motor in ere!

Graffiaturo
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Sta je in een register of niet?

zo apr 09, 2006 22:46

bij welk register kan ik mijn ARNA inschrijven?
http://www.graffiaturo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo apr 09, 2006 22:50

Allemaal geregistreerd. :roll:

Bij de weg, een Arna mag (mocht) van Ed Korevaar best bij het sud register ingeschreven worden. :wink:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

SPIDERVELOCE1750

zo apr 09, 2006 23:53

Enorm veel respect voor de registermannen ...maar : De Novanta en de 155 zijn netjes geregistreerd , nulla problema . Echter het Spiderregister blijkt on line niet te werken . En nu heeft men mij al in het oor gefluisterd dat het een lieve man is , dus dat ik ook gewoon even zou kunnen bellen , maar ik zou het , eigenwijs als ik ben , toch liever on - line verwezenlijken .

Dit om ook even te zeggen dat er langs de andere kant ook wel eens een probleem kan zijn :wink:

Kristal

Rockcity
Advanced Member
Advanced Member

ma apr 10, 2006 07:07

Beide Alfa's staan in het betreffende register!
Ciao, Toine

156 2.0 JTS 2002
Ducati Monster 1200 R 2016

Boxer4ever(t)
Member
Member

ma apr 10, 2006 07:30

Ik heb je al een e-mailtje gestuurd Toine omdat je toch nog niet staat ingeschreven bij mij.
Inschrijven via de Site www.alfaromeo33.nl is een poosje niet goed gegaan. Het handigste is een mailtje te sturen naar 33@alfaclub.nl.
Hou die motor in ere!

Pinin01
Advanced Member
Advanced Member

ma apr 10, 2006 09:29

Heb al een paar mailtjes gestuurd, maar volgens mij sta ik nog steeds ingeschreven met mijn spider die ik al in 2000 heb verkocht. Ook de gegevens van mijn twee nieuwe (als ik ze zo mag noemen) zijn volgens mij niet verwerkt. Ik moet eerlijk zeggen, ik heb wat dat betreft de moed opgegeven.
Saluti Erik
Spider 3.0-2000
Spider 2000 Veloce-1973
Bertone 2000 GTV-1973
Ducati 900SS

Woody34
Advanced Member
Advanced Member

ma apr 10, 2006 10:20

Register... Ik sta alleen op alfasud.nl geregistreerd. :?
Ben een beetje lui van aard, dat zal het zijn.
Proud owner of:
Alfasud Sprint 1.3S 1983

The fun starts where the straight ends.
Afbeelding

Rockcity
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Sta je in een register of niet?

ma apr 10, 2006 11:51

Ik heb je al een e-mailtje gestuurd Toine omdat je toch nog niet staat ingeschreven bij mij.
Inschrijven via de Site www.alfaromeo33.nl is een poosje niet goed gegaan. Het handigste is een mailtje te sturen naar 33@alfaclub.nl.
Ik heb me anderhalf tot twee jaar geleden ingeschreven hoor! :)
Ciao, Toine

156 2.0 JTS 2002
Ducati Monster 1200 R 2016

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice

ma apr 10, 2006 11:53

Kan vast op de registermeeting wel even gecheckt worden?!?
Dirk - Giulia2000TS

Riccardo Romeo
Advanced Member
Advanced Member

ma apr 10, 2006 13:10

Ik heb me eindelijk ingeschreven Evert!!!!
'99 156 V6
'89 33 SW 1.3S
'88 75 TS
'78 GTV TS

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma apr 10, 2006 19:54

Hartstikke mooi dat inschrijven in een register, maar als je er uiteindelijk eenmaal in staat en je verkoopt je bolide weer na enkele jaren dan is het erg lastig ( lees onmogelijk ) om weer uit het register geschreven te worden. Na ettelijke pogingen heb ik de moed maar laten zakken. Ik begin er niet meer aan. Jammer maar helaas. :cry: Zo`n register is dus verre van up to date. Alleen mijn Sud staat geregistreert. Omdat hij van Rody geweest is. De rest niet.

Boxer4ever(t)
Member
Member

ma apr 10, 2006 20:05

Jammer Kas, Ik weet dat Ed Korevaar juist zoveel werk heeft aan het weer up to date maken van het register voor de Alfasud. Ik probeer ook zo zorgvuldig mogelijk te zijn. Als ik iets opvang over verkoop of eigendomsoverdracht binnen het register neem ik zelf ook meestal contact op.

Het begint vaak bij zulke kleine dingetjes als het veranderen van internet-provider. e-mailadressen kloppen dan niet meer en mensen zijn gelijk moeilijker bereikbaar. om over veranderende 06-nummers maar te zwijgen.
Hou die motor in ere!

sprint88
Guru Triplo
Guru Triplo

ma apr 10, 2006 20:14

kan er op alfasud.nl ook een foto bijgeplaatst worden

zo hoe gaat dit??
Rody heeft mijn sprint geregistreerd 6 jaar geleden

bij Ed sta ik al in het register :)

grt rogeralfa :driving:
GT 2.0 jts
sprint1.5 1984

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Sta je in een register of niet?

ma apr 10, 2006 20:17

Jammer Kas, Ik weet dat Ed Korevaar juist zoveel werk heeft aan het weer up to date maken van het register voor de Alfasud. Ik probeer ook zo zorgvuldig mogelijk te zijn. Als ik iets opvang over verkoop of eigendomsoverdracht binnen het register neem ik zelf ook meestal contact op.

Het begint vaak bij zulke kleine dingetjes als het veranderen van internet-provider. e-mailadressen kloppen dan niet meer en mensen zijn gelijk moeilijker bereikbaar. om over veranderende 06-nummers maar te zwijgen.
Ik heb met Ed contact gehad. Hij zou het veranderen. De auto staat dus hoe dan ook geregistreerd daar. :D Maar mijn 75 staat er ook nog steeds terwijl de auto al een half jaar niet meer in het bezit is. Ik heb ook contact gehad met Arjan en hij had belooft om de auto te verwijderen maar door drukte ( kan ik goed begrijpen ) zal dat nog niet gebeurt zijn. ( ik heb hem diverse malen gemaild ) Het is nu eenmaal veel werk zo`n register, maar als je zo`n register up to dat wil houden moet je het toch eens een keer in de zoveel tijd opschonen. Dit om wildgroei te voorkomen. Er zullen heel veel ex 75 bezitters zijn die niet de moeite nemen om een auto af te melden. Wat erg jammer is. De 90 staat er ( nog ) niet en de Alfetta ........ :?:
Het handigst zou mijnsinziens zijn om zelf je auto via een registratie met wachtwoord te kunnen plaatsen cq verwijderen.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”