Jammer Kas, Ik weet dat Ed Korevaar juist zoveel werk heeft aan het weer up to date maken van het register voor de Alfasud. Ik probeer ook zo zorgvuldig mogelijk te zijn. Als ik iets opvang over verkoop of eigendomsoverdracht binnen het register neem ik zelf ook meestal contact op.
Het begint vaak bij zulke kleine dingetjes als het veranderen van internet-provider. e-mailadressen kloppen dan niet meer en mensen zijn gelijk moeilijker bereikbaar. om over veranderende 06-nummers maar te zwijgen.
Ik heb met Ed contact gehad. Hij zou het veranderen. De auto staat dus hoe dan ook geregistreerd daar.

Maar mijn 75 staat er ook nog steeds terwijl de auto al een half jaar niet meer in het bezit is. Ik heb ook contact gehad met Arjan en hij had belooft om de auto te verwijderen maar door drukte ( kan ik goed begrijpen ) zal dat nog niet gebeurt zijn. ( ik heb hem diverse malen gemaild ) Het is nu eenmaal veel werk zo`n register, maar als je zo`n register up to dat wil houden moet je het toch eens een keer in de zoveel tijd opschonen. Dit om wildgroei te voorkomen. Er zullen heel veel ex 75 bezitters zijn die niet de moeite nemen om een auto af te melden. Wat erg jammer is. De 90 staat er ( nog ) niet en de Alfetta ........
Het handigst zou mijnsinziens zijn om zelf je auto via een registratie met wachtwoord te kunnen plaatsen cq verwijderen.