moeilijk lezen he, oproepen tot dierenmishandeling, dat heeft hier niemand gedaanDus kom me niet aanzetten met , o verschrikkelijk en dit en dat, soms is e.e.a. gewoon noodzaak. Wij in Nederland staan al gauw te janken bij "vermeend" dierenleed. Een uitgeteerd kindje in Soedan dat is dagelijkse kost en intereseert ons niks, een kat (dus een dier en niet een mens) is soms nog belangrijker dan mens. Ik snap het niet meer waar sommigen van ons mee bezig zijn[/size]
Luister eens, voor sommige mensen is een huisdier veel meer dan alleen een dier, dat ze wat te eten geven. Dat iemand dat niet kan begrijpen is een ding maar neem maar van mij aan dat dit zo is. Denk eens aan oude vandagen of andere mensen die eenzaam zijn, of mensen die gewoon een deel van hun levensvreugde halen uit een huisdier bijvoorbeeld.
Er zijn ook mensen die zich niet kunnen voorstellen dat iemand van alfa's houd? Snap je dat nou? Eigenlijk niet toch? Ik kan dus gerust even wat brulpijpen eronder vandaan slijpen aangezien ik last van dat lawaai. Of eigenlijk gewoon wat hele auto slopen want het is toch maar blik.
Beste mensen denk eens even na, dat jullie schijnbaar een hekel aan dieren hebben geeft je nog geen enkel recht om ze wat aan te doen. Wat krijgen we hier straks nog meer voor topics, 'hoe sla ik het snelst een hond dood met een knuppel', 'hoe blaas ik een papagaai het beste op' ? Als ik iemand zie die mijn weerloze kat wat aandoet, bijvoorbeeld met zo'n buis, zal ik persoonlijk die buis wel bij die persoon op een plek plaatsen waar het zonlicht niet schijnt.![]()
Als je last hebt van wilde katten, dan bel je de dieren bescherming/dierenambulance/gemeente maar op.
Ik overdrijf hier mischien nogal maar ik ben wel degelijk flink pissig. Als er een tiet op het forum is te zien dan is het grote heibel, maar openlijk oproepen tot dierenmishandeling moet blijkbaar kunnen. Een grapje okay maar sommige berichten hier gaan mijns inzien veel een veels te ver.
Ik heb zelf een aanloop kat die ernstig ziek was, heeft ook aardig wat geld gekost om die weer op de been te krijgen. Ik heb enorm veel plezier van het beestje maar dat gaat echt niet zover dat ie in een gouden mandje slaapt ofzo. Ik schaam me er niet voor om te zeggen dat ik heel erg gehecht ben aan het beestje, en dat ik meer plezier van die kat heb dan van een hoop andere dingen, maar blijkbaar mag dat niet....
Geen vriendelijke groet dit keer![]()
Rody
.

en ik heb geen hekel aan dieren

blijkbaar een gevoelig onderwerp