Rijd ik vandaag naar huis word ik ontzettend lomp nog ff van rechts ingehaald omdat er voor die gast een vrachtwagen reed. Kerel langs me heen vol op de rem ik er bijna op, toeteren flitsen met de lampen spoort nie. Zit er dus ook nog een klein kind voorin. ik maak een gebaar dat ie niet spoort rij ik door wil ik even later invoegen komt ie rechts van me rijden, ik wuiven ga maar voor. komt die achterlijke inneens naar links en tik zo mijn auto aan mijn reactie was gelukkig op tijd remmen en naar links uitwijken waardoor ie mij schampte. Ik schrok me het leplazerus, die gast vol in de remmen hij schrok er zelf ook van waarschijnlijk want het was glad. en hij parkeerde meteen op een vluchthaven waardoor ik zijn nummer niet kon zien en ik moest mee in de stroom van het verkeer. Ben maar gewoon doorgereden want je weet niet wat zo'n achterlijke nog meer doet zijn oude auto was hem niets waard maar mij die van mij wel.Rechterspabord is iets ontzet geen ernstige schade, even bij buigen en deur kan wel weer open en het oranje kapje van het knipperlicht is eraf.
Maar dit soort gasten verdienen het gewoon vroeg of laat een boom tegen te komen want die wijkt niet uit. En dan ook nog met een kind voor in onverantwoord!!!!!!!!!!!!!!!