Audi's vind ik persoonlijk echt sch**t huizen...
A2, betaal je veel en veel te veel voor, A3 dat is wel een leuke auto, A4 vind ik ook nog redelijk goedkoop aanvoelen, A6 die 2.4 is wel een erg lekkere motor, A8 W12 gaat belachelijk hard, maar niks geen emotie, gevoel of betrokkenheid met die auto..
Werk sinds kort voor een Duits merk, dus rijd erg veel VW's en Audi's laatste tijd, maar niks hiervan kan tippen aan mijn 33'je, zelfs de dikste Pheaton met W8 niet.
Deze jus
Blijft staan dat een Alfa gewoon meer jus heeft dan die vlovlo of die 300zx of die supra of die beamer..
Ander topicDaarnaast is die volvo wel leuk hoor, maar voor dat zelfde geld en betrouwbaarder en exclusiever rij je ook een 300ZX twin turbo, om maar eens iets te noemen..
Rij je rondjes om die volvo.. zo is er altijd wel een snellere auto...
Blijft staan dat een Alfa gewoon meer jus heeft dan die vlovlo of die 300zx of die supra of die beamer..
misschien vind je voor dat geld straks ook wel een van een novitec turbo voorziene GTA .. dan is die vlovlo ook maar saai
Een Audi is een merk waar ik niet warm/koud van wordt..(Uitgezonderd de S4 en de UR- Quattro) Zo'n lekker grijzemuismerk, waar je steeds meer foute type's in ziet, die nemen ze iig in rap tempo van dat andere merk over..Ik ben nog steeds Alfist. Maar zo'n Duitser heeft ook wel wat. Je mist inderdaad wat emotie, klanken etc. maar wat erg verslavend werkt is een auto die zo goed in elkaar zit, dat je daar als techneut ook wel opgewonden van raakt. Vandaag weer in de 156 gereden en dan merk je dat het toch een andere klasse is. Er rammelt, piept en kraakt van alles, maar het geluid van de motor is fenomenaal en je hebt het gevoel dat de auto leeft. Omgekeerd in de Audi zoef je voort, maar is het motorgeluid knudde en heb je te maken met een perfect werkend machine. Het heeft allebei iets, maar ik heb toch graag de Audi met 40.000 km per jaar (minstens). Is net even wat rustgevender (ik word oud!!!).
Overigens kan ik niet wachten tot de 75 met carbs het weer doet, over emotie gesproken.
Groet,
Rob
Betrouwbaarder???Een mooie vrouw in een Alfa is geen snelle KTU!
respectloze petjes uitspatting![]()
Daarnaast is die volvo wel leuk hoor, maar voor dat zelfde geld en betrouwbaarder en exclusiever rij je ook een 300ZX twin turbo, om maar eens iets te noemen..
Rij je rondjes om die volvo.. zo is er altijd wel een snellere auto...
misschien vind je voor dat geld straks ook wel een van een novitec turbo voorziene GTA .. dan is die vlovlo ook maar saai
Gelukkig hoef ik geen euro te betalen voor elke volvo waar Molletti WEL iets van afweet......no offence, maar met 18 posts kan je moeilijk weten wie wie is...Betrouwbaarder???
Je hebt duidelijk geen verstand van Volvo`s( kan het je ook niet kwalijk nemen....Alfa forum)
Ik denk dat er weinig geblazen auto`s makkelijk met eerste blok en bak de 5 ton halen.en daar heeft het 5 cilinderblok zich al mee bewezen.
En er zal idd altijd baas boven baas zijn ja,GTa met turbo.....ja dan ben je sneller als een T-5R ja....maar dan als je een van de 850 clubleden tegenkomt met zijn 500 pk T-5.......
Andretti is eigenlijk geboren als auto en later gemuteerd naar mens![]()