bert
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Ik ben vreemdgegaan!

do feb 16, 2006 18:53

Ik heb laatst met een 159 2.2 JTS gereden........................meer is er niet te vertellen.

Maxtor
Guru
Guru

do feb 16, 2006 19:42

Audi's vind ik persoonlijk echt sch**t huizen...

A2, betaal je veel en veel te veel voor, A3 dat is wel een leuke auto, A4 vind ik ook nog redelijk goedkoop aanvoelen, A6 die 2.4 is wel een erg lekkere motor, A8 W12 gaat belachelijk hard, maar niks geen emotie, gevoel of betrokkenheid met die auto..

Werk sinds kort voor een Duits merk :roll: , dus rijd erg veel VW's en Audi's laatste tijd, maar niks hiervan kan tippen aan mijn 33'je, zelfs de dikste Pheaton met W8 niet.
'78 Alfasud Sprint 1.5
'83 33 Berlina S.L. 1.5
'89 33 Sportwagon 1.3S
'93 33 Berlina 1.7 16V
'87 90 2.5 V6 QO
'94 164 3.0 V6 24V Super
'00 166 3.0 V6 Sportronic
'01 Spider 3.0 V6 24V
‘04 GT 3.2 V6
'11 159 Sportwagon 1750 TBi

Andretti Molletti

do feb 16, 2006 19:45

Een mooie vrouw in een Alfa is geen snelle KTU!

respectloze petjes uitspatting :evil:

Daarnaast is die volvo wel leuk hoor, maar voor dat zelfde geld en betrouwbaarder en exclusiever rij je ook een 300ZX twin turbo, om maar eens iets te noemen..
Rij je rondjes om die volvo.. zo is er altijd wel een snellere auto...

Blijft staan dat een Alfa gewoon meer jus heeft dan die vlovlo of die 300zx of die supra of die beamer..

misschien vind je voor dat geld straks ook wel een van een novitec turbo voorziene GTA .. dan is die vlovlo ook maar saai ;)

Andretti Molletti

Re: RE: Ik ben vreemdgegaan!

do feb 16, 2006 19:46

Audi's vind ik persoonlijk echt sch**t huizen...

A2, betaal je veel en veel te veel voor, A3 dat is wel een leuke auto, A4 vind ik ook nog redelijk goedkoop aanvoelen, A6 die 2.4 is wel een erg lekkere motor, A8 W12 gaat belachelijk hard, maar niks geen emotie, gevoel of betrokkenheid met die auto..

Werk sinds kort voor een Duits merk :roll: , dus rijd erg veel VW's en Audi's laatste tijd, maar niks hiervan kan tippen aan mijn 33'je, zelfs de dikste Pheaton met W8 niet.

hahaha dat is wat ze het Alfa gevoel noemen ;)

er is wel degelijk een 4de dimensie ingebouwd bij een Alfa !!

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

do feb 16, 2006 19:52

Blijft staan dat een Alfa gewoon meer jus heeft dan die vlovlo of die 300zx of die supra of die beamer..
Deze jus :shock: :blue_lol:

Ik ga weer BMW rijden......... :lol:

@ Maxtor. Er ook nog een W 12 hoor... :wink:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Andretti Molletti

do feb 16, 2006 20:01

weet je het zeker??????

Afbeelding

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do feb 16, 2006 20:04

Ja hoor !!!!!!!

Kijk maar.....Klik

:jumping: :jumping:

Goed lezen Dre... :wink:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Rob75
Guru
Guru

do feb 16, 2006 21:12

Ik ben nog steeds Alfist. Maar zo'n Duitser heeft ook wel wat. Je mist inderdaad wat emotie, klanken etc. maar wat erg verslavend werkt is een auto die zo goed in elkaar zit, dat je daar als techneut ook wel opgewonden van raakt. Vandaag weer in de 156 gereden en dan merk je dat het toch een andere klasse is. Er rammelt, piept en kraakt van alles, maar het geluid van de motor is fenomenaal en je hebt het gevoel dat de auto leeft. Omgekeerd in de Audi zoef je voort, maar is het motorgeluid knudde en heb je te maken met een perfect werkend machine. Het heeft allebei iets, maar ik heb toch graag de Audi met 40.000 km per jaar (minstens). Is net even wat rustgevender (ik word oud!!!).

Overigens kan ik niet wachten tot de 75 met carbs het weer doet, over emotie gesproken.

Groet,

Rob

Maxtor
Guru
Guru

do feb 16, 2006 21:18

Toen ik vandaag met een Boxster (ja, ik loop stage bij Porsche) strandde langs de A1 vanwege een kapotte dynamo was ik superblij toen ik in de 19jaar oude Panda van mn moeder kon stappen met Weber carb. die mij altijd van a naar b brengt zonder maar een zuchtje moeite. Nee echt niet, zo goed zijn die Duitsers niet, tijdens mn vorige werk ook veel last gehad van Duitsers met lege accu's enzo. En daarnaast, VW en Audi etc hebben het meest deprimerende interieur dat je je maar kan indenken. Dat stuur, zo spuuglelijk, het vieze plastic overal bleh. Maar in het algemeen rijd het wel erg goed, die FSI dingen zijn wel erg traag maar de TDI zijn lekkere motoren.

Die W12 Pheaton is weer teveel van t goeie :wink: Rijden wel heerlijk die dingen :roll:
'78 Alfasud Sprint 1.5
'83 33 Berlina S.L. 1.5
'89 33 Sportwagon 1.3S
'93 33 Berlina 1.7 16V
'87 90 2.5 V6 QO
'94 164 3.0 V6 24V Super
'00 166 3.0 V6 Sportronic
'01 Spider 3.0 V6 24V
‘04 GT 3.2 V6
'11 159 Sportwagon 1750 TBi

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

do feb 16, 2006 21:26

Daarnaast is die volvo wel leuk hoor, maar voor dat zelfde geld en betrouwbaarder en exclusiever rij je ook een 300ZX twin turbo, om maar eens iets te noemen..

misschien vind je voor dat geld straks ook wel een van een novitec turbo voorziene GTA .. dan is die vlovlo ook maar saai ;)
Ander topic

Dre, je bent eenkennig.... laten we wel wezen, er zijn genoeg Alfa's die ik in zou ruilen voor een 316 (je weet wel welke) :shock:

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do feb 16, 2006 21:49

Ik ben nog steeds Alfist. Maar zo'n Duitser heeft ook wel wat. Je mist inderdaad wat emotie, klanken etc. maar wat erg verslavend werkt is een auto die zo goed in elkaar zit, dat je daar als techneut ook wel opgewonden van raakt. Vandaag weer in de 156 gereden en dan merk je dat het toch een andere klasse is. Er rammelt, piept en kraakt van alles, maar het geluid van de motor is fenomenaal en je hebt het gevoel dat de auto leeft. Omgekeerd in de Audi zoef je voort, maar is het motorgeluid knudde en heb je te maken met een perfect werkend machine. Het heeft allebei iets, maar ik heb toch graag de Audi met 40.000 km per jaar (minstens). Is net even wat rustgevender (ik word oud!!!).

Overigens kan ik niet wachten tot de 75 met carbs het weer doet, over emotie gesproken.

Groet,

Rob
Een Audi is een merk waar ik niet warm/koud van wordt..(Uitgezonderd de S4 en de UR- Quattro) Zo'n lekker grijzemuismerk, waar je steeds meer foute type's in ziet, die nemen ze iig in rap tempo van dat andere merk over..:biggrin:
Wil je toch nog wat emotie en een beetje "Freude am fahren" dan blijft er maar 1 duitser over....met achterwielaandrijving. :wink:
Maar voorlopig ben ik nog niet (weer) zover. :wink:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Mellow Yellow

do feb 16, 2006 22:56

Een mooie vrouw in een Alfa is geen snelle KTU!

respectloze petjes uitspatting :evil:

Betrouwbaarder???
Je hebt duidelijk geen verstand van Volvo`s( kan het je ook niet kwalijk nemen....Alfa forum)
Ik denk dat er weinig geblazen auto`s makkelijk met eerste blok en bak de 5 ton halen.en daar heeft het 5 cilinderblok zich al mee bewezen.

En er zal idd altijd baas boven baas zijn ja,GTa met turbo.....ja dan ben je sneller als een T-5R ja....maar dan als je een van de 850 clubleden tegenkomt met zijn 500 pk T-5.......

Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo

do feb 16, 2006 23:38

Ik zit met mijn gechipte XC nu op 305.000, probleemloos, en ik kan garanderen dat de XC een zeer zwaar leven heeft.

Ach, we vergelijken nu appels met peren, de doelgroep van de Volvo is toch totaal anders dan van Alfa of bv Nissan. Tcoh hebben ze allen 'iets'
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do feb 16, 2006 23:48

Betrouwbaarder???
Je hebt duidelijk geen verstand van Volvo`s( kan het je ook niet kwalijk nemen....Alfa forum)
Ik denk dat er weinig geblazen auto`s makkelijk met eerste blok en bak de 5 ton halen.en daar heeft het 5 cilinderblok zich al mee bewezen.

En er zal idd altijd baas boven baas zijn ja,GTa met turbo.....ja dan ben je sneller als een T-5R ja....maar dan als je een van de 850 clubleden tegenkomt met zijn 500 pk T-5.......
Gelukkig hoef ik geen euro te betalen voor elke volvo waar Molletti WEL iets van afweet......no offence, maar met 18 posts kan je moeilijk weten wie wie is...
Andretti is eigenlijk geboren als auto en later gemuteerd naar mens 8)
ff serieus: ik respecteer mensen die ook andere auto's leuk vinden (en zo zijn er hier veel) maar voor mij is er geen andere auto. ik zal nog altijd liever in een slechte alfa rijden dan in een goeie andere. Noem me gek, ja...
Geef me morgen de mooiste, duurste, technisch meest perfecte en snelste andere auto...niks gaat boven het gevoel dat ik in mijn 105 ervaar. Of zelfs in een door velen uitgekotste 33. De rest zijn vervoermiddelen, ze boeien me niet, ik voel er me niet in thuis. Ligt aan mij, niet aan de auto's hoor :wink:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do feb 16, 2006 23:56

Andretti is eigenlijk geboren als auto en later gemuteerd naar mens 8)
:jumping:
It's not easy, being green (kermit)

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”