Komt goed , da schuurtje moet ingedronken worden!
Grtz, fRank

Grtz, fRank
Komt goed , da schuurtje moet ingedronken worden!
Grtz, fRank
Als het goed is voor jou zijn wij der bij met de fotokodakskes ...en de bubbeltjes uiteraardKomt goed , da schuurtje moet ingedronken worden!
Grtz, fRank
Dan heb je nog flink wat werk eraan......Mooi verhaalen dat op limburgs grondgebied
![]()
Ben ondertussen wel heel erg nieuwschierig geworden naar wat je met de GTV racerd gaat doen
Ja wat een stunt wa in limboland?![]()
Plannen: Een beetje afhankelijk van hoe de staat is (weet ik pas echt als ik m eenmaal hier heb en grondig heb bekeken)wil ik proberen om m geAPKaat te krijgen. (er zit nl nog wel een kenteken op)
Zal tzt wel eens een apkmonteur zijn visie laten geven of dit gaat lukken ja of nee. Wellicht is ie met minimale aanpassingen door de keuring te krijgen (stoel moet kunnen schuiven, ruitensproeier moet werken, gordels met keuringslabel dat soort geneuzel).
Maar dan moet de staat van de koets dus wel apkwaardig zijn (onderhuids roest etc) anders zal ik m op een trailer rond moeten zeulen..![]()
Ook zitten er schijnbaar dikke nokkenstokken in de (verder standaard )motor.Nou heb ik hier nog een vers gereviseerde 2.0 uit mn 75 staan met verlicht vliegwiel /hc zuigers/geflowde kop etc..Misschien eens proberen of die nokkenassen een beetje willen passen daarin....?![]()
En dat sper uit die TS bak die erbij zit kan....etc...![]()
En dan een beetje rondmeanen en zo af en toe eens een trackday mee pikken.
Geen nood; als ik zover ben zie je m automatisch in 'projecten' verschijnen.
Grtz, fRank
Ik zou niet teveel Bubbeltjes flessen tegen die loods gooien ,ivm met het laswerk....................Als het goed is voor jou zijn wij der bij met de fotokodakskes ...en de bubbeltjes uiteraardKomt goed , da schuurtje moet ingedronken worden!
Grtz, fRank![]()
Kristal
Weet niet hoe goed de motor is , heb m nog niet horen draaien.Maar in mijn optiek moet mn 75 blok met voornoemde aanpassingen in combinatie met de dikke nokken uit het gtv blok per saldo meer vermogen opleveren dan de nu gemonteerde standaard tor met die nokken, toch?Dan heb je nog flink wat werk eraan......Mooi verhaalen dat op limburgs grondgebied
![]()
Ben ondertussen wel heel erg nieuwschierig geworden naar wat je met de GTV racerd gaat doen
Ja wat een stunt wa in limboland?![]()
Plannen: Een beetje afhankelijk van hoe de staat is (weet ik pas echt als ik m eenmaal hier heb en grondig heb bekeken)wil ik proberen om m geAPKaat te krijgen. (er zit nl nog wel een kenteken op)
Zal tzt wel eens een apkmonteur zijn visie laten geven of dit gaat lukken ja of nee. Wellicht is ie met minimale aanpassingen door de keuring te krijgen (stoel moet kunnen schuiven, ruitensproeier moet werken, gordels met keuringslabel dat soort geneuzel).
Maar dan moet de staat van de koets dus wel apkwaardig zijn (onderhuids roest etc) anders zal ik m op een trailer rond moeten zeulen..![]()
Ook zitten er schijnbaar dikke nokkenstokken in de (verder standaard )motor.Nou heb ik hier nog een vers gereviseerde 2.0 uit mn 75 staan met verlicht vliegwiel /hc zuigers/geflowde kop etc..Misschien eens proberen of die nokkenassen een beetje willen passen daarin....?![]()
En dat sper uit die TS bak die erbij zit kan....etc...![]()
En dan een beetje rondmeanen en zo af en toe eens een trackday mee pikken.
Geen nood; als ik zover ben zie je m automatisch in 'projecten' verschijnen.
Grtz, fRank
Is het dan noodzaak om de motor te verwisselen? Lijkt me toch dat die motor lekker is losgereden.
Je zou dan eerst apk-waardig kunnen maken, lekker ringen etc en als motor ploft TS erin
Komt goed!Suc6 met je nieuwe aanwinst
Je bent altijd welkom Jan. Als er een is die veel van deze types afweet dan ben jij het....moooooooiii.wat ben ik daar benieuwd naar.na jaren met dat spul te hebben gerallycrost,als je nog tips nodig hebt.....
Thnx voor de tips DJ ! Ik zal tzt zeker een apk 'mazen in het systeem kenner' in de arm nemen als het om keuren gaat...@frankalfa: mooi z'on oud type gtv racer. Geen brokken mee maken he, zonde!! Vwb apk, ik ben geen expert maar mijn ring TS word moeiteloos goedgekeurd met vast opgestelde stoelen en 4 puntsgordels waar niet veel stickers met E keur opzitten volgens mijn. Dus voor dat item betreft zou ik niet veel problemen verwachten. Kan veel meer voor de apk dan je denkt. Hangt beetje van de interpretatie van de keurmeester af. Vwb roest en apk, er mag zoveel roest aan een auto zitten voor die word afgekeurd (zijn ook duidelijke normen voor) daar wil jij niet mee racen!!! (denk ik) Ga eens in het apk handboek kijken bij bevriende garage. Zeer verhelderend. APK eisen zijn ook bouwjaar gebonden. Oa emisie eisen. Ook handig om te weten met een snel blokkie in een gekentekende auto.
Veel plezier met de aankoop.
Mzzl,
DJ
Hij (zij?) draagt al de sporen van hard labeur.....@frankalfa: een oud type gtv is altijd mooi, ook met "battle damage" . Ik bedoelde ook eigenlijk niet een putje erin maken (moet kunnen) maar meer niet "opvouwen".
Mzzl,
DJ