frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: verslag van een autootje bekijken....

zo feb 05, 2006 00:49

Komt goed , da schuurtje moet ingedronken worden!
Grtz, fRank

Afbeelding

:thumbs:
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

SPIDERVELOCE1750

zo feb 05, 2006 10:33

Grtz, fRank
Als het goed is voor jou zijn wij der bij met de fotokodakskes ...en de bubbeltjes uiteraard :wink:

Kristal

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

zo feb 05, 2006 10:50

Mooi verhaal :shock: en dat op limburgs grondgebied :wink:
Ben ondertussen wel heel erg nieuwschierig geworden naar wat je met de GTV racerd gaat doen :roll:

Ja wat een stunt wa in limboland? :wink:

Plannen: Een beetje afhankelijk van hoe de staat is (weet ik pas echt als ik m eenmaal hier heb en grondig heb bekeken)wil ik proberen om m geAPKaat te krijgen. (er zit nl nog wel een kenteken op)
Zal tzt wel eens een apkmonteur zijn visie laten geven of dit gaat lukken ja of nee. Wellicht is ie met minimale aanpassingen door de keuring te krijgen (stoel moet kunnen schuiven, ruitensproeier moet werken, gordels met keuringslabel dat soort geneuzel).
Maar dan moet de staat van de koets dus wel apkwaardig zijn (onderhuids roest etc) anders zal ik m op een trailer rond moeten zeulen.. :cry:
Ook zitten er schijnbaar dikke nokkenstokken in de (verder standaard )motor.Nou heb ik hier nog een vers gereviseerde 2.0 uit mn 75 staan met verlicht vliegwiel /hc zuigers/geflowde kop etc..Misschien eens proberen of die nokkenassen een beetje willen passen daarin....? :wink:
En dat sper uit die TS bak die erbij zit kan....etc... :wink:
En dan een beetje rondmeanen en zo af en toe eens een trackday mee pikken.
Geen nood; als ik zover ben zie je m automatisch in 'projecten' verschijnen.
Grtz, fRank
Dan heb je nog flink wat werk eraan......
Is het dan noodzaak om de motor te verwisselen? Lijkt me toch dat die motor lekker is losgereden.
Je zou dan eerst apk-waardig kunnen maken, lekker ringen etc en als motor ploft TS erin :P

diele
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

zo feb 05, 2006 11:34

Grtz, fRank
Als het goed is voor jou zijn wij der bij met de fotokodakskes ...en de bubbeltjes uiteraard :wink:

Kristal
Ik zou niet teveel Bubbeltjes flessen tegen die loods gooien ,ivm met het laswerk.................... :roll:
Laatst gewijzigd door diele op zo feb 05, 2006 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo feb 05, 2006 15:09

Mooi verhaal :shock: en dat op limburgs grondgebied :wink:
Ben ondertussen wel heel erg nieuwschierig geworden naar wat je met de GTV racerd gaat doen :roll:

Ja wat een stunt wa in limboland? :wink:

Plannen: Een beetje afhankelijk van hoe de staat is (weet ik pas echt als ik m eenmaal hier heb en grondig heb bekeken)wil ik proberen om m geAPKaat te krijgen. (er zit nl nog wel een kenteken op)
Zal tzt wel eens een apkmonteur zijn visie laten geven of dit gaat lukken ja of nee. Wellicht is ie met minimale aanpassingen door de keuring te krijgen (stoel moet kunnen schuiven, ruitensproeier moet werken, gordels met keuringslabel dat soort geneuzel).
Maar dan moet de staat van de koets dus wel apkwaardig zijn (onderhuids roest etc) anders zal ik m op een trailer rond moeten zeulen.. :cry:
Ook zitten er schijnbaar dikke nokkenstokken in de (verder standaard )motor.Nou heb ik hier nog een vers gereviseerde 2.0 uit mn 75 staan met verlicht vliegwiel /hc zuigers/geflowde kop etc..Misschien eens proberen of die nokkenassen een beetje willen passen daarin....? :wink:
En dat sper uit die TS bak die erbij zit kan....etc... :wink:
En dan een beetje rondmeanen en zo af en toe eens een trackday mee pikken.
Geen nood; als ik zover ben zie je m automatisch in 'projecten' verschijnen.
Grtz, fRank
Dan heb je nog flink wat werk eraan......
Is het dan noodzaak om de motor te verwisselen? Lijkt me toch dat die motor lekker is losgereden.
Je zou dan eerst apk-waardig kunnen maken, lekker ringen etc en als motor ploft TS erin :P
Weet niet hoe goed de motor is , heb m nog niet horen draaien.Maar in mijn optiek moet mn 75 blok met voornoemde aanpassingen in combinatie met de dikke nokken uit het gtv blok per saldo meer vermogen opleveren dan de nu gemonteerde standaard tor met die nokken, toch?
Maar idd eerst maar eens kijken of er nog iets van te maken is qua blik.... :wink:

@Kristal, uiteraard zijn jullie erbij tzt! :biggrin:
Als de tijd daar is komt er vanzelf een uitnodigingske.... :wink:

Grtz, fRank

GTV
Guru
Guru

RE: verslag van een autootje bekijken....

zo feb 05, 2006 16:48

Suc6 met je nieuwe aanwinst :wink:

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo feb 05, 2006 16:49

Suc6 met je nieuwe aanwinst :wink:
Komt goed!
Grtz, fRank

alfafox
Member
Member

zo feb 05, 2006 17:59

moooooooiii.wat ben ik daar benieuwd naar.na jaren met dat spul te hebben gerallycrost,als je nog tips nodig hebt.....
alfas:te veel om op te noemen na 48 jaar alfa,s,en 22 jaar rallycross waarvan 13 jaar alfa gtv4/6.33rwd,giulietta2.0.nu 156ts sept.05

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo feb 05, 2006 19:42

moooooooiii.wat ben ik daar benieuwd naar.na jaren met dat spul te hebben gerallycrost,als je nog tips nodig hebt.....
Je bent altijd welkom Jan. Als er een is die veel van deze types afweet dan ben jij het.... :wink:
Zoals het er nu uitziet ga ik m 4 maart ophalen; kom maar af...
Grtz, fRank

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

zo feb 05, 2006 20:31

@frankalfa: mooi z'on oud type gtv racer. Geen brokken mee maken he, zonde!! Vwb apk, ik ben geen expert maar mijn ring TS word moeiteloos goedgekeurd met vast opgestelde stoelen en 4 puntsgordels waar niet veel stickers met E keur opzitten volgens mijn. Dus voor dat item betreft zou ik niet veel problemen verwachten. Kan veel meer voor de apk dan je denkt. Hangt beetje van de interpretatie van de keurmeester af. Vwb roest en apk, er mag zoveel roest aan een auto zitten voor die word afgekeurd (zijn ook duidelijke normen voor) daar wil jij niet mee racen!!! (denk ik) Ga eens in het apk handboek kijken bij bevriende garage. Zeer verhelderend. APK eisen zijn ook bouwjaar gebonden. Oa emisie eisen. Ook handig om te weten met een snel blokkie in een gekentekende auto.
Veel plezier met de aankoop.

Mzzl,
DJ

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo feb 05, 2006 20:38

@frankalfa: mooi z'on oud type gtv racer. Geen brokken mee maken he, zonde!! Vwb apk, ik ben geen expert maar mijn ring TS word moeiteloos goedgekeurd met vast opgestelde stoelen en 4 puntsgordels waar niet veel stickers met E keur opzitten volgens mijn. Dus voor dat item betreft zou ik niet veel problemen verwachten. Kan veel meer voor de apk dan je denkt. Hangt beetje van de interpretatie van de keurmeester af. Vwb roest en apk, er mag zoveel roest aan een auto zitten voor die word afgekeurd (zijn ook duidelijke normen voor) daar wil jij niet mee racen!!! (denk ik) Ga eens in het apk handboek kijken bij bevriende garage. Zeer verhelderend. APK eisen zijn ook bouwjaar gebonden. Oa emisie eisen. Ook handig om te weten met een snel blokkie in een gekentekende auto.
Veel plezier met de aankoop.

Mzzl,
DJ
Thnx voor de tips DJ ! Ik zal tzt zeker een apk 'mazen in het systeem kenner' in de arm nemen als het om keuren gaat... :wink:
Enne zo'n knappert is de gtv niet hoor dus een putje meer of minder zal niet zo'n probleem zijn.... :jumping:

Grtz, fRank

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

di feb 07, 2006 19:08

@frankalfa: een oud type gtv is altijd mooi, ook met "battle damage" . Ik bedoelde ook eigenlijk niet een putje erin maken (moet kunnen) maar meer niet "opvouwen".

Mzzl,
DJ

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di feb 07, 2006 20:34

@frankalfa: een oud type gtv is altijd mooi, ook met "battle damage" . Ik bedoelde ook eigenlijk niet een putje erin maken (moet kunnen) maar meer niet "opvouwen".

Mzzl,
DJ
Hij (zij?) draagt al de sporen van hard labeur.....
Grtz, fRank

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo feb 08, 2006 20:13

Kijk eens wat ik in de mailbox vond: (Thnx 2 Joris!!! :thumbs: )
Fotooke van t masjien in vol ornaat (op het SS '99)
Leuk ding he....

Afbeelding

Grtz, fRank

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo feb 08, 2006 20:39

Gaaf ook, met die witte wielen! Ik ben jaloers...
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”