Lichtelijk off-topic, maar wat mij betreft geslaagde retro, en mean.
Ben ik met je eens! Punt is: hier zie duidelijk verschillen met het origineel, terwijl toch het model/ voorkomen heel herkenbaar is.Deze dan:
Lichtelijk off-topic, maar wat mij betreft geslaagde retro, en mean.
IK vind hem prachtig mooi iig. Mag hier op de oprit staan. Het origineel overigens ook wel.
Nou ik moet zeggen dat de Brera toch wel een goede kans maakt op klassieker van de toekomst? Of zie ik dat verkeerd?Gevaar van dit alles lijkt mij, als we maar blijven teruggrijpen op het verleden, worden er geen klassiekers van de toekomst geschapen!
Dat moeten auto's zijn die op dit moment op een bepaalde manier grensverleggend en vernieuwend zijn, zodat ze over enkele tientallen jaren nog vers in ons geheugen staan gegrift... En niet ontwerpen die nu al qua vormgeving een afgeleide zijn van een origineel...
ik vind m ook schitterend..IK vind hem prachtig mooi iig. Mag hier op de oprit staan. Het origineel overigens ook wel.
Deze dus. Die is ook best mooi. Van mij mag het. Beter zoiets dan zo`n Koreaanse frikandel.Idem de Dodge Challenger![]()
(ff geen foto van.)
Volgens mij is deze orgineler, meer een moderne interpretatie dan de Challenger; die is veel dichter bij het concept gebleven en dus minder orgineel IMODeze dus. Die is ook best mooi. Van mij mag het. Beter zoiets dan zo`n Koreaanse frikandel.Idem de Dodge Challenger![]()
(ff geen foto van.)