~zucht~
Vittorio Jano kwam van Fiat, dus 1923 zijn er al geen echte Alfa's meer gebouwd....
edit: + "sinds"
heb ik ook gezienOp het journaal zeg ik ook als een 166 branden in Parijs
FIAT RULES!!!
Verrek... die roesten ook.... zou dan toch
huh@ Alfettaowner: Was ook verder niet persoonlijk bedoeld..Als ik iets persoonlijks tegen iemand heb is er een pb knop!Even goede vrienden
Volgensmij spoor jij niet helemaal of je bent nog dronken van de shandy.De 155 is een simpele Fiat kloon en was daarnaast een commerciele flop en het heeft zeer weinig gescheeld of men had de stekker eruit getrokken.
Volgens mij spoort Bert bijzonder goed, maar dat is een mening. Wat Bert te melden heeft getuigt meestal van enige kennis van zaken en liefde voor het begrip 'auto'.Volgensmij spoor jij niet helemaal of je bent nog dronken van de shandy.De 155 is een simpele Fiat kloon en was daarnaast een commerciele flop en het heeft zeer weinig gescheeld of men had de stekker eruit getrokken.
Want oh oh wat is iedereen toch laaiend over die fiat 159!
Jan
Overstuur heeft een 155 ook totaal geen last van......
Mijn 155 (16v) heeft daar totaal geen last van. Ik ben van mening dat de 155 en de 156 nu ervoor gezorgt heeft dat ALFA nog bestaat als merk...
Roest is een ONBEKEND woord bij de 155,156 en heeft ervoor gezorgd dat ook de 'oude' generatie alfisten nog van het merk kan genieten.
Want oh oh wat is iedereen toch laaiend over die fiat 159!