Ik vind van wel. Waarom is die mogelijkheid er dan?Het niet afmelden van een afgekeurde auto heeft mijn inziens niet veel met sjoemelen te maken.
Ik vind van wel. Waarom is die mogelijkheid er dan?Het niet afmelden van een afgekeurde auto heeft mijn inziens niet veel met sjoemelen te maken.
wij keurmeester sjoemelen echt niet, daar is de kans op strafpunten te groot voor. en als wij te veel strafpunten hebben kunnen wij gewoon ons bevoegdheid inleveren. en ik heb heel veel over voor de klant maar dat dus echt niet.Ik vind van wel. Waarom is die mogelijkheid er dan?Het niet afmelden van een afgekeurde auto heeft mijn inziens niet veel met sjoemelen te maken.
Niet als je hem conserveert.euhhh.....volgend jaar is het chassisnummer weggeroest??
Eh jasparon, kun je me duidelijk maken wat je hiermee hebt bereikt of wil bereiken??Nou vandaag goedgekeurd![]()
ik had gevraagd om voor te keuren, dat was snel gepiept, toen gaf ik aan dat ik wel een bewijs wilde hebben, moesten ze toch snel het chassisnummer controleren, dat was nog net leesbaar gelukkig.
na deze winter zal het wel moeilijker gaan, maar ik ben een gelukkig mens. zien we in dec 2006 wel weer
ik vermoed dat hij na de winter niet meer of met hoge kosten door de keuring komtEh jasparon, kun je me duidelijk maken wat je hiermee hebt bereikt of wil bereiken??Nou vandaag goedgekeurd![]()
ik had gevraagd om voor te keuren, dat was snel gepiept, toen gaf ik aan dat ik wel een bewijs wilde hebben, moesten ze toch snel het chassisnummer controleren, dat was nog net leesbaar gelukkig.
na deze winter zal het wel moeilijker gaan, maar ik ben een gelukkig mens. zien we in dec 2006 wel weer![]()
Je auto had toch apk dus was keuren toch helemaal niet aan de orde?
Of , en ik vermoed dat dit je beweegreden is, ben je bang dat ie na de winter zo slecht is dat z'm in juli niet meer goedkeuren?
Daar heeft dan deze momentopname toch niks mee te maken>maw hoe ie er nu bij staat is volkomen onbelangrijk op t moment dat je hem/haar in juli 06 aanbiedt???Toch?? Of snap ik iets helemaal niet????
Graag explicare...
Enne dat gepopnagelde blikje , is dat niet een of ander productienummer (intern, van de fabriek)?
Grtz, fRank
je hoeft je niet te excuseren, hoorAha , nou ben ik mee...Je hebt m gewoon maar laten keuren om maximaal 1 jaar apk te hebben (december 05 tot december 06) . En in augustus ga je weer kijken hoe de vlag erbij hangt (opnieuw afmelden voor een jaar of m afrossen tot december en dan einde verhaal...)
Tuurlijk hoe stom kan ik wezen....Je doet gewoon een halfjaarlijkse apk om te zien of afmelden (= een vol jaar in de pocket!) zin heeft...
Opzich een strak idee, iedere keer je apk met een half jaar verlengen!![]()
Excuseer mn lompigheid!![]()
Grtz, fRank