Alfarmada

RE: Geflitst in Belgie! Wat voor gevolgen?

zo dec 11, 2005 12:58

Mwa, bij een gewone controle hebben ze echt geen tijd om iedereen op te snorren in de computer (het gaat hier over de belgische politie he :wink: ).
Voor de rest zul je je braaf aan de regeltjes moeten houden en zeker niet dit :moon: doen als je de vrienden :twisted: in uniform ziet staan.

Philip.

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Geflitst in Belgie! Wat voor gevolgen?

zo dec 11, 2005 13:04

Mwa, bij een gewone controle hebben ze echt geen tijd om iedereen op te snorren in de computer (het gaat hier over de belgische politie he :wink: ).
Voor de rest zul je je braaf aan de regeltjes moeten houden en zeker niet dit :moon: doen als je de vrienden :twisted: in uniform ziet staan.

Philip.
Het is al bijna 10 jaar geleden ( nog van voor ik bij hem was :wink: ) dat Manu nog geflitst is , vandaar zeker . In Olland daarentegen ... :-s

Kristal

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo dec 11, 2005 14:53

Ha vlaanderlingen bedankt voor de opbeurende reacties zover.... :?
Maarre Manu makker, als ik het goed begrijp is met het overschrijven van het kenteken op naam van een ander en daarna terug op mijn naam het 'herkenproces op naam' onderbroken?
Stel, (theorietje he): ik laat de gtv6 (want om dit machien gaat t) op naam zetten van mn zwager bv (andere naam, ander adres).Vervolgens zet ik na een x-periode de wagen terug op eigen naam.
Dan zou ik in principe niet meer gelinkt worden aan de toenmalige eigenaar die dit delict beging (ik dus maar dat weten hun niet..???)
Ik ben per defenitie niet meer dezelfde mens als de 'toenmalige' eigenaar want ik heb een ander huisadres op mn kenteken staan????Is dit wat?
(en nou niet massaal gaan mauwen dat ik beter had kunnen betalen..Tis een beetje een principe kwestie he... :wink: )

Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

novantamanu
Member
Member

zo dec 11, 2005 15:07

Ha vlaanderlingen bedankt voor de opbeurende reacties zover.... :?
Maarre Manu makker, als ik het goed begrijp is met het overschrijven van het kenteken op naam van een ander en daarna terug op mijn naam het 'herkenproces op naam' onderbroken?
Stel, (theorietje he): ik laat de gtv6 (want om dit machien gaat t) op naam zetten van mn zwager bv (andere naam, ander adres).Vervolgens zet ik na een x-periode de wagen terug op eigen naam.
Dan zou ik in principe niet meer gelinkt worden aan de toenmalige eigenaar die dit delict beging (ik dus maar dat weten hun niet..???)
Ik ben per defenitie niet meer dezelfde mens als de 'toenmalige' eigenaar want ik heb een ander huisadres op mn kenteken staan????Is dit wat?
(en nou niet massaal gaan mauwen dat ik beter had kunnen betalen..Tis een beetje een principe kwestie he... :wink: )

Grtz, fRank
Jammer voor jou maar het enige dat ze hier bijhouden is je naam en het nr. van je paspaartje ; en als ze dat afpakken dan mag je je communie niet meer doen :blue_lol:
Gelukkig voor jou ( en ook voor mij ) verjaart gans die boel na 'k weet niet juist hoe lang .

En voor de rest blijf vooral zo verder mauwen :

Afbeelding

Manu .
zie : spiderveloce1750 Afbeelding

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo dec 11, 2005 15:08

:mrgreen: Miauw!
Grtz, fRank

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo dec 11, 2005 15:15

Jammer voor jou maar het enige dat ze hier bijhouden is je naam en het nr. van je paspaartje ; en als ze dat afpakken dan mag je je communie niet meer doen :blue_lol:
Gelukkig voor jou ( en ook voor mij ) verjaart gans die boel na 'k weet niet juist hoe lang .

En voor de rest blijf vooral zo verder mauwen :

Afbeelding

Manu .[/quote]

Heb het nog even nagekeken: Op de papierwinkel van mijn vrienden uit Dendermonde staan enkel mn naam+ (OUD) adres en het kenteken vermeld. Pasnummer oid niet (ben ook niet staande gehouden destijds)
Mgoed beetje mn gemak houden dan he op de d'autostrade...
Grtz, fRank

kroehlur

ma dec 12, 2005 12:56

Voor meer info over een rijbewijs: www.rijbewijs.nl. Echter, er zijn verschillen per EU-land!
Goede site. :^o

Als iemand een database of twee wil toevoegen is het niet moeijlijk het gebruikersnaam te raden en het wachtwoord????? tsja.......

Ik moedig niets aan maar was dit retecool was die site al lang plat. :D

Trouwens moet je volgens EU regelgeving in principe je rijbewijs omwisselen binnen het eerste jaar dat je woonachtig bent in een ander lidstaat.

Ik heb dus nu een .nl rijbewijs die 10 jaar geldig is ipv mijn deense die tot mijn 70ste veerjaardag geldig was. :twisted:

Nu mag ik dus nog meer geld in de nederlandse staatskas steken.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma dec 12, 2005 13:35

Het is al bijna 10 jaar geleden ( nog van voor ik bij hem was :wink: ) dat Manu nog geflitst is ,
De mens wordt ook al een dagje ouder, he ! :twisted:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

SPIDERVELOCE1750

ma dec 12, 2005 13:51

Het is al bijna 10 jaar geleden ( nog van voor ik bij hem was :wink: ) dat Manu nog geflitst is ,
De mens wordt ook al een dagje ouder, he ! :twisted:
Jaja Michelleken , het verstand komt maar vanaf een bepaalde leeftijd hé . En als ge nu wilt suggereren dat de man er langzamer op is geworden dan kan ik U plechtig doch kordaat uit eerste hand bevestigen dat daar niks van aan is 8) :wink:

Kristal

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma dec 12, 2005 13:54

het verstand komt maar vanaf een bepaalde leeftijd hé
En GAAT ook terug vanaf een nog hogere leeftijd.... :twisted:

maar zover is 't em gelukkig nog niet ....
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

SPIDERVELOCE1750

ma dec 12, 2005 13:55

het verstand komt maar vanaf een bepaalde leeftijd hé
maar zover is 't em gelukkig nog niet ....
Jawel hoor ... Hij heeft al een zeer selectief geheugen :wink:

Kristal

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”