Voor de rest zul je je braaf aan de regeltjes moeten houden en zeker niet dit

Philip.
Het is al bijna 10 jaar geleden ( nog van voor ik bij hem wasMwa, bij een gewone controle hebben ze echt geen tijd om iedereen op te snorren in de computer (het gaat hier over de belgische politie he).
Voor de rest zul je je braaf aan de regeltjes moeten houden en zeker niet ditdoen als je de vrienden
in uniform ziet staan.
Philip.
Jammer voor jou maar het enige dat ze hier bijhouden is je naam en het nr. van je paspaartje ; en als ze dat afpakken dan mag je je communie niet meer doenHa vlaanderlingen bedankt voor de opbeurende reacties zover....![]()
Maarre Manu makker, als ik het goed begrijp is met het overschrijven van het kenteken op naam van een ander en daarna terug op mijn naam het 'herkenproces op naam' onderbroken?
Stel, (theorietje he): ik laat de gtv6 (want om dit machien gaat t) op naam zetten van mn zwager bv (andere naam, ander adres).Vervolgens zet ik na een x-periode de wagen terug op eigen naam.
Dan zou ik in principe niet meer gelinkt worden aan de toenmalige eigenaar die dit delict beging (ik dus maar dat weten hun niet..???)
Ik ben per defenitie niet meer dezelfde mens als de 'toenmalige' eigenaar want ik heb een ander huisadres op mn kenteken staan????Is dit wat?
(en nou niet massaal gaan mauwen dat ik beter had kunnen betalen..Tis een beetje een principe kwestie he...)
Grtz, fRank
Jammer voor jou maar het enige dat ze hier bijhouden is je naam en het nr. van je paspaartje ; en als ze dat afpakken dan mag je je communie niet meer doen
Goede site.Voor meer info over een rijbewijs: www.rijbewijs.nl. Echter, er zijn verschillen per EU-land!
De mens wordt ook al een dagje ouder, he !Het is al bijna 10 jaar geleden ( nog van voor ik bij hem was) dat Manu nog geflitst is ,
Jaja Michelleken , het verstand komt maar vanaf een bepaalde leeftijd hé . En als ge nu wilt suggereren dat de man er langzamer op is geworden dan kan ik U plechtig doch kordaat uit eerste hand bevestigen dat daar niks van aan isDe mens wordt ook al een dagje ouder, he !Het is al bijna 10 jaar geleden ( nog van voor ik bij hem was) dat Manu nog geflitst is ,
En GAAT ook terug vanaf een nog hogere leeftijd....het verstand komt maar vanaf een bepaalde leeftijd hé
Jawel hoor ... Hij heeft al een zeer selectief geheugenmaar zover is 't em gelukkig nog niet ....het verstand komt maar vanaf een bepaalde leeftijd hé