Nog even een vraag van ondergetekende gerelateerd aan dit topic: ik ben zelf een 3tal (?) jaar terug geflitst op de n49
( Belgie). (de dag dat het 75 register een technische meeting had bij RSRacing....)
Netjes correspondentie gekregen

van het parket te Dendermonde oid, daarop heb ik de foto's (althans eoa vage fotocopie) op aanvraag toegezonden gekregen.
Ik heb de beste lieden daarop weer geschreven dat de foto niet onder de juiste hoek was genomen etc. Daarop kreeg ik de mededeling dat dit verhaal in het Belse niet opging of iig een verhaal van soorgelijke strekking...Ik heb toen besloten om er verder niet op in te gaan... Hoe schatten de belgische forummers mijn kansen in als ik bij een routine controle(of erger een ongeval) in Vlaanderen wordt herkend als zijnde dien 'Ollander met een nog openstaande boete??
Zal ik mijn dagen slijten in een of ander vochtig donker hol, slechts gevoed door een bete broods en een slok vuil water....?
Zullen stokslagen mijn deel zijn ???
Note: ik ben intussen verhuist en de wagen waarmee dit onverteerbare delict werd gepleegd is niet in bedrijf dus daarmee kan ik ook niet worden aangehouden...
Brand maar los..
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...