nee hoor, hoeft niet, en het kenteken met KV kan in 1983 zijn afgegeven omdat de papieren kwijt waren.maar dan moet je wel weten en aan kunnen tonen wat het originele kenteken was, ik begrijp dat dat nu net het probleem is...
Da's dan al twee keer gebeurd!nee hoor, hoeft niet, en het kenteken met KV kan in 1983 zijn afgegeven omdat de papieren kwijt waren.maar dan moet je wel weten en aan kunnen tonen wat het originele kenteken was, ik begrijp dat dat nu net het probleem is...
Ik denk dat de auto niet is ingevoerd als ik het verhaaltje zo lees, maar dat moet meneer a.teunizen zelf maar verduidelijken.Ik vermoed ook dat het ee ingevoerde auto is in 1983 en daarna door een volgende eigenaar een oud kenteken is aangevraagd.
Kentekenbewijs kwijtraken toen in 1983 maakte niet uit, want dan kreeg je gewoon een setje nieuwe papieren aan en behield je gewoon de oude nummerplaten. Of je moest je kenteken bewijs kopie deel 3 ook kwijtgeraakt zijn dacht ik.
Ok, jammer dat er geen info van was bij het RDW.vwb de 1600 gt junior ! ik kreeg de auto met het kv nummer , navraag bij de rdw leerde dat ervoor een za in het midden kenteken was afgegeven ( dus weer blauwe platen ) . daarvoor is er geen info in de computer bekend bij de rdw , alleen op micro fiche , maar dan moet je echter wel zelf met de kenteken gegevens komen ( zij gaan niet zoeken ! ). de a.r. importeur kon ook niets vinden op het chassisnr. mijn vraag blijft dus , wie kent deze rode ar. 1600 gt junior en weet het kenteken wat is afgegeven op 28 maart 1974 ? wel bedankt voor alle info , groet , andre .
De RDW kan WEL op chassisnummer zoeken, dan moet je de hele gechiedenig van het kenteken krijgen. Zelfs van 2 Juultjes van mij (1970 en 1972) is het merk, type, chassisnummer en kenteken te achterhalen. Verdere gegevens zijn uit het bestand verwijderd.vwb de 1600 gt junior ! ik kreeg de auto met het kv nummer , navraag bij de rdw leerde dat ervoor een za in het midden kenteken was afgegeven ( dus weer blauwe platen ) . daarvoor is er geen info in de computer bekend bij de rdw , alleen op micro fiche , maar dan moet je echter wel zelf met de kenteken gegevens komen ( zij gaan niet zoeken ! ). de a.r. importeur kon ook niets vinden op het chassisnr. mijn vraag blijft dus , wie kent deze rode ar. 1600 gt junior en weet het kenteken wat is afgegeven op 28 maart 1974 ? wel bedankt voor alle info , groet , andre .