Qua circuit maakt het me niet zoveel uit, vind het allebei gave circuits.
Hans heeft ook nog een paar rondjes in mijn 75V6 met RSRacing onderstel gereden op de NurburgringHeb afgelopen zaterdag een slipcursus gevolgd bij prodrive (met Hans Deen) in mijn 75.
Ik was wel te spreken over zaken als veiligheid en zo. Maar een slipcursus is natuurlijk geen race cursus.
Ps Hans Deen was zeer te spreken over de alfa 75 in het algemeen. Hij was kort gelden nog op de N-ring geweest met div t-sparks en V6-en (bij RS).
Met wat voor auto's mag je allemaal meedoen bij hun cursus ? Kan er op hun site uberhaupt geen info over vinden (de cursus)Groot voordeel van rijden via MG Competitions is dat veel mensen met een klassieker
meerijden. Dus MGB, MGA, Porsche 356, Lotus Elan, 75's en is lol in in mijn toenmalige Berlina. Wordt minder leuk om tussen allemaal oude Cupauto's te toeren en het nieuwe
racespul gaat gewoon te hard.
Aha had hij het al over. Ik heb het zelfde onderstel en sinds kort ook de remmen van RS.Hans heeft ook nog een paar rondjes in mijn 75V6 met RSRacing onderstel gereden op de Nurburgring
Klopt tav uit de slip halen; de V6 heeft (ook met het RS racing onderstel) het nadeel van de motor te ver naar voren waardoor ie wat meer trickie is/blijft dan een TS...Aha had hij het al over. Ik heb het zelfde onderstel en sinds kort ook de remmen van RS.Hans heeft ook nog een paar rondjes in mijn 75V6 met RSRacing onderstel gereden op de Nurburgring
Viel niet mee om een 75 uit de slip te halen.... Zeker als de snelheid ietsje omhoog ging.