GTV Boy
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Heel dubbel...

di nov 01, 2005 20:04

Op dit soort plaatjes zit ik dus echt niet te wachten.. :twisted:
Dit doe je niet op een Alfaforum..
156 Sportwagon , 2003.
GTV 2.0 met Twinspark techniek, 1986.

cor
Guru
Guru

Re: RE: Heel dubbel...

di nov 01, 2005 20:10

Op dit soort plaatjes zit ik dus echt niet te wachten.. :twisted:
Dit doe je niet op een Alfaforum..
Sterker nog, op geen enkel forum! [-X
--2000-- Bertone Blu Olandese (1974)
159 SW Tbi TI Bianco Ghiaccio (2010)

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

di nov 01, 2005 20:12

Idd:
Laatst gewijzigd door @lfa@lgra op di nov 01, 2005 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

di nov 01, 2005 20:13

was een ongeluk met een Ferrari , toch ?
156

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

di nov 01, 2005 20:15

:sick: Waarom dat dan weer op het forum erbijgehaald moet worden.. :shock: :? :(

GTV Boy
Guru Duplice
Guru Duplice

di nov 01, 2005 20:15

Walgelijk, zwaar gefrusteerd....... :-#
156 Sportwagon , 2003.

SPIDERVELOCE1750

di nov 01, 2005 20:17

Liefde, mededogen en verdraagzaamheid zijn geen luxeartikelen, maar eerste levensbehoeften.

Kristal

cor
Guru
Guru

di nov 01, 2005 20:30

Krekt Kristal!

Afbeelding
--2000-- Bertone Blu Olandese (1974)
159 SW Tbi TI Bianco Ghiaccio (2010)

Jorix

di nov 01, 2005 20:31

Dit was dus niet helemaal de bedoeling van het openen van dit topic. Mijn bedoeling was het duidelijk maken dat er een tendens is van respectloosheid naar de politie en andere hulpdiensten waar ik me meer en meer over verbaas. Natuurlijk ben ik ook niet heilig, want ik hou me ook nooit aan de snelheid. Maar als ik dan weer een keertje geflitst wordt, dan pak ik gewoon m'n verlies. Ik neem toch zelf bewust het risico dat m'n bijdrage aan de kas wat hoger wordt door m'n rechtervoet wat verder te laten zakken, terwijl ik weet dat er op elke hoek en achter elk bord een camera verscholen kan zijn?

Wat ik ongelooflijk vind, is dat deze lui die agent hebben mishandeld. Hoe lichtgewond hij dan ook geweest is, wat voor lage functie of opleiding hij gehad heeft, het gaat om het feit dat ze het gedaan hebben. Deze agent deed ook alleen maar dat wat hem opgedragen was te doen. Dat zijn baas (Spee) nou zo'n flitsbeleid voert wat in het overgrote deel van de gevallen niets met veiligheid te maken heeft, kan hij ook niets aan doen!

My 5 cents.

@164Q4: Het plaatje wat jij postte gaat absoluut te ver en dit wil ik hier echt nooit meer zien. De meeste mensen verwachten bij het klikken op een 18+ link (die sowieso niet thuishoort op dit forum, daar is al eerder een discussie over geweest..) iets heel anders te zien dan dit.... Mocht je je hier niet in kunnen vinden, dan kan je je wenden tot Theo Meinster via redactie@alfaclub.nl
Laatst gewijzigd door Jorix op di nov 01, 2005 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Andretti Molletti

di nov 01, 2005 20:46

het zou getuigen van verstand en gevoel om nu te stoppen en ons weer te wenden tot alfa gerelateerde zaken... Jorix is begonnen en heeft het ook netjes afgesloten!
Wat mij betreft kan het nu op slot.
Ik ga me richten op de rubriek Techniek...
Ik hoor hier niet thuis ;)

GTV Boy
Guru Duplice
Guru Duplice

di nov 01, 2005 20:53

Precies, over en uit.. :wink:
156 Sportwagon , 2003.

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

di nov 01, 2005 20:58

Ik denk dat het grootste deel hier nog wel respect heeft voor de politie en het werk dat ze doen, en waarschijnlijk ook vinden dat het zomaar een beetje in elkaar slaan van iemand anders om een fout die ze zelf hebben gemaakt absoluut niet door de beugel kan.

Maar dit topic ook met beide handen aangrijpt om zoals op elk auto en motorminnend forum zijn/haar gal te spuwen over hetgeen @%#^ Spee doorvoert in Nederland.
(die vent moet toch wel een verschrikkelijk dik vel hebben of zou hij nooit achter de PC zitten)

Ik hoop ook dat "onze" dieners zich de reacties van sommigen hierboven niet te serieus nemen die zijn volgens mij net zo erg maar hebben nog net niet zelf geslagen, hij deed ook maar zijn werk (als je het werk mag noemen) in opdracht van zijn baas (bovengenoemde eik*l Spee)

Edit oeps wat gemist tijdens het tikken van m'n bericht en koffie halen
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Woody34
Advanced Member
Advanced Member

di nov 01, 2005 21:52

OH dus omdat het je werk is, is het ok. Dat wordt een leuk excuus voor de soldaten in dit land. Befehl ist befehl zoals Alfa het al treffend formuleerde.
:shock:
Proud owner of:
Alfasud Sprint 1.3S 1983

The fun starts where the straight ends.
Afbeelding

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

di nov 01, 2005 21:54

Ik heb kennelijk iets gemist al weet ik niet of gemist hier het juiste woord is :?: Een harde werker kan de censuur niet altijd voor zijn :?

Ik blijf diep respect hebben voor agenten die doen wat van ze verwacht wordt. Mensenlevens redden, ellende oplossen en de burgers beschermen! Hiervoor alleen maar hulde :thumbs:

Als ik invallen zie en van gevaarlijke situaties lees dan ben ik intens blij dat de politie er is :!: Die mannen die bijvoorbeeld in het Laakkwartier in Den Haag invallen deden inzake de Hofstadgroep en dat soort zaken zijn echt helden :!:

Dit zijn de positieve uitblinkers die we te zien krijgen en dat mag ook wel. Ik heb helaas zelf geen goede ervaringen met de politie terwijl ik meer dan mijn portie ellende heb gehad waarvoor ik op de poloitie dacht te kunnen rekenen maar helaas :cry:

Op de "imagoverziekers" zal ik tot in lengte van dagen blijven spugen. Zij dienen zich te schamen voor wat zij doen en voor de schade die zij hun eerbiedwaardige collega's aandoen :evil: Als ze echte mannen zijn weigeren zij dit soort vuile klussen te doen. Op het binnenhof zijn zij allen welkom om hiertegen te demonstreren. DAT zou ik een stunt vinden!
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

kroehlur

Re: RE: Heel dubbel...

di nov 01, 2005 22:02

Idd:
...en wat je inmiddels had weg-gedited kan ik mij in dit geval helemaal bij sluiten.

Zommige mensen hebben echt gewoon geen sociaal en medemenselijk denkvermogen -

en ik heb het hier niet over de dader's in de openingsposting van Jorix............

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”