Ik heb kennelijk iets gemist al weet ik niet of gemist hier het juiste woord is

Een harde werker kan de censuur niet altijd voor zijn
Ik blijf diep respect hebben voor agenten die doen wat van ze verwacht wordt. Mensenlevens redden, ellende oplossen en de burgers beschermen! Hiervoor alleen maar hulde
Als ik invallen zie en van gevaarlijke situaties lees dan ben ik intens blij dat de politie er is

Die mannen die bijvoorbeeld in het Laakkwartier in Den Haag invallen deden inzake de Hofstadgroep en dat soort zaken zijn echt helden
Dit zijn de positieve uitblinkers die we te zien krijgen en dat mag ook wel. Ik heb helaas zelf geen goede ervaringen met de politie terwijl ik meer dan mijn portie ellende heb gehad waarvoor ik op de poloitie dacht te kunnen rekenen maar helaas
Op de "imagoverziekers" zal ik tot in lengte van dagen blijven spugen. Zij dienen zich te schamen voor wat zij doen en voor de schade die zij hun eerbiedwaardige collega's aandoen

Als ze echte mannen zijn weigeren zij dit soort vuile klussen te doen. Op het binnenhof zijn zij allen welkom om hiertegen te demonstreren. DAT zou ik een stunt vinden!
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.