Alfa
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Heel dubbel...

ma okt 31, 2005 19:57

blonde krullen... de ander een ,,paardestaart,,... GORDON en JOLING... :blue_lol: :blue_lol: weer en nieuwe aflevering :lol:
:jumping:
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

diele
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: Heel dubbel...

ma okt 31, 2005 20:30

k'ben bang dat Koos Spee nog wel even z'n gang kan gaan. zolang we ons als makke schapen laten flitsen. hetzij door boa's,motoragenten of andere agenten die ongeschikt zijn voor hun normale dienst. je mag natuurlijk geen agenten slaan bla bla bla etc......! Als je niets doet zul je van je zuurverdiende centjes beroofd blijven worden ! de dooddoener moet je maar niet te hard rijden werkt als een rode lap op een stier! en zodra er op een wegvak "netjes"gereden" wordt gewoon de maximum snelheid verlaagd zodat je alsnog de L*L bent.Het probleem bij de bron aanpakken .nl de oneindige geldhonger van Den Haag. :angry:
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

kroehlur

ma okt 31, 2005 21:14

Jullie bepalen de politiek. Ga iemand anders kiezen die Spee de deur wijst of richt zelf een politiek partij op die dat als doel heeft.

De agenten die zitten te flietsen voeren alleen een politiek besluit uit. Die mensen in elkaar te slaan, verbaal aan te vallen of wat dan ook slaat nergens op. Ik ben het volledig met @@ eens wat dat betrefft.

Nederlanders zijn ontzettend goed in zeiken over wat dan ook maar met name over Den Haag. Jullie zijn gvd de kiezers. De regering die jullie hebben, hebben jullie verdient.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma okt 31, 2005 21:37

papiertje ligt hier voor me. 150 €. 139 op de snelweg. Mijn schuld, want ik bediende 't gaspedaal, niet die flits-agenten.

Mijn excuus: ik haalde vrachtwagens in en daar ben ik graag snel langs. Maar daar heeft de poliitie geen boodschap aan, zo heeft iedereen wel een goed excuus. Die man deed z'n werk, ik heb pech. Jammer dat ik de pineut ben, want ik ben een verantwoord bestuurder, vind ik zelf. Beetje boos op de wetgeving en op mezelf, maar ik zie geen reden om die man te slaan !!!!!!!!

niettemin zal ik in de toekomst nog steeds die overtreding begaan, want ik blijf 't onveilig vinden een 109 rijdende vrachtwagen met 119 voorbij te kruipen....
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

ma okt 31, 2005 21:53

Da's duur !

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma okt 31, 2005 22:05

Hoezo ? Wat kost zoiets bij jullie dan ?

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

ma okt 31, 2005 22:14

Een derde van dat bedrag...

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma okt 31, 2005 22:25

Voor een parkeerbon betaal je hier dat bedrag..... :roll:

ik doe 't zo: laat dat ding gewoon liggen, binnen een jaartje of wat komt de wijkagent langs, moet dan binnen de 3 dagen betalen of rechtszaak.
loon agent + verplaatsing agent + jaar op hun geld wachten + extra administratie = minder winst voor de overheid ! 8)

Emilio
Guru
Guru

ma okt 31, 2005 22:46

goh... Hebben jullie nog wijkagenten?
Emilio

[s]2005 GT 1.9 JTD[/s]
1997 GTV 3.0 24V

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma okt 31, 2005 22:47

goh... Hebben jullie nog wijkagenten?
Weet je meteen waarom die boete's zo duur zijn....die vent moet ook betaald worden. :evil:

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma okt 31, 2005 23:34

....Overigens kan ik mij uitstekend vinden in de extra controle's op 80 km wegen, daar daar per gereden km het hoogste aantal ongevallen plaatsvinden. Ga jezelf maar na: Rustig weggetje: ff lekker doorrijden omdat de pakkans klein is. Dom natuurlijk want tengevolge je hoge snelheid, minimale uitwijkmogelijkheden, slechte overzicht, aanwezigheid van voetgangers, fietsers, landbouwverkeer neem je een relatief erg hoog-, beter gezegd: Te hoog risico.....
Ff diep nagedacht of ik zou reageren , toch maar wel:

Bovenstaand verhaal pas ik al dik 15 jaar toe zonder 1 kras op welk vehikel dan ook (auto/motor)... Zoveel als mogelijk 100+, overdag of 's nachts.( Let wel ik heb het hier over buiten de bebouwde kom he!!!!!!)
Ben ik dan zo'n verschrikkelijk goede bestuurder? Welnee, een beetje doorrijden kan best...Maar je moet weten waar en wanneer!
Kijk, als er zondagsmiddags een jong gezinnetje een rondje polder fietst
( de kleine voor t eerst zonder zijwieltjes...) moet je daar uiteraard niet met 100 p/u langs knallen , kan niet.
Maar als ik over diezelfde weg 's avonds om 21.30 u naar mn werk rijdt is die 100 best te doen , niemand op straat!!
Tuurlijk t mag niet, maar ik ben van mening dat ik met mijn niet bovengemiddelde stuurkwaliteiten toch in die afgelopen jaren wel heb aangetoond (als was het alleen maar voor mezelf) dat een beetje doorkachelen geen kwaad kan!
Waar ik overigens niet mee wil zeggen dat die diender op zn bakkes had moeten krijgen!
Die doet ook z'n werk wat m van hogerhand is opgedragen; ik spreek wel eens een agent (bij mn zwager op verjaardag :wink: ), die jongens doen liever echt politiewerk (inbrekers vangen enzo) dan een hele dag onderuit gezakt in een golf 5 net zitten doen of ze er niet zijn.... :whistle:
Maar ja Ome Koos vindt nu eenmaal dat cashen prio heeft dus zijn ze er bij toerbeurt aan koud! :?

Respect voor de pliesie in het algemeen heb ik ook niet meer,dat is nogal afgenomen toen mn vriendin enkele jaren terug door een 'hulp agent ' zonder reden 2 voortanden door dr lip werd geslagen! Dit terwijl ze in dr auto zat!!!!! Gewoon een volle vuist door t open raampje,dr zonnebril vloog op de achterbank!!!( in dr 33je ook nog eens! :wink: )
Ja, was later het verweer, ik dacht dat je de weg op wilde draaien (t was bij een wielerwedstrijd) en wilde je auto tegen houden hoor mn arm naar binnen te steken...
Ja uhhuh!!
Is ondanks vele inspanningen van rechtsbijstandverzekering ed nooit tot een 'veroordeling' gekomen, is stiekum geseponeerd zonder dat de behandelende jurist iets wist van een zitting over dit geval :shock: Doofpot noemen dat hier....!
Even voor de goede orde; een hulpagent is een kortschedelige jongen (ik noem expres het woord primaat niet...) die te stom/agressief/ duister verleden (doorhalen wat niet van toepassing is) is om bij de echte politie te mogen. :evil:
Zulke gasten mogen doorgaans bij wielerwedstrijden ed op komen draven om t verkeer te regelen; mogen ze ook een vestje aan met 'politie' erop gedrukt!
Hoorde later ter plekke enkele motoragenten die als voorrijder in die koers hadden gefungeerd en het hele verhaal aanhoorden van hun chef waarbij wij aangifte aan t doen waren....:'Ow, weer zo'n hulpagent...'

Kijk, had ie een week later op stoep gestaan met een bos chrysanten had ik er heel anders tegenaan gekeken vw het woord respect aangaat...
Ik zit met een vriendin die al gaat zweten als er een politiebusje aan komt rijden... :?

Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

diele
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

di nov 01, 2005 00:03

ik wilde het eerst niet noemen maar nu frank de deur heeft open gezet wel. Mijn Vader is vorig jaar door ZEVEN politie agenten gemolestreerd .knap hoor met z'n zevenen op een man van 59. zegt ook wel weer iets over de conditie van oom agent (en van de conditie van m'n Vader). Nee m'n vader is geen junk/landloper. Nadat dit voorval had plaatsgevonden. Bleek dat de Agent die de overtreding geconstateerd had ,een hulpagentje was . de overtreding waar het omging was het wel of niet overbeladen zijn,van een aanhangwagen. achteraf (Weegbrug)bleek dat de aanhangwagen niet overbeladen was.dat probeerde mijn vader de P*svl*k de hele tijd al duidelijk te maken.(jaja Diele hoe heeft het dan zo ver kunnen komen?) Nou de voorgaande avond Was zijn Moeder,mijn oma (80) in elkaar geslagen door een geschifte buurman . aan deze geschifte buurman wordt al jaren niets gedaan. Juist Ja omdat er gecasht moet worden. :twisted: :evil:
Laatst gewijzigd door diele op di nov 01, 2005 00:06, 1 keer totaal gewijzigd.
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

di nov 01, 2005 00:04

....Overigens kan ik mij uitstekend vinden in de extra controle's op 80 km wegen, daar daar per gereden km het hoogste aantal ongevallen plaatsvinden. Ga jezelf maar na: Rustig weggetje: ff lekker doorrijden omdat de pakkans klein is. Dom natuurlijk want tengevolge je hoge snelheid, minimale uitwijkmogelijkheden, slechte overzicht, aanwezigheid van voetgangers, fietsers, landbouwverkeer neem je een relatief erg hoog-, beter gezegd: Te hoog risico.....
Ff diep nagedacht of ik zou reageren , toch maar wel:

Bovenstaand verhaal pas ik al dik 15 jaar toe zonder 1 kras op welk vehikel dan ook (auto/motor)... Zoveel als mogelijk 100+, overdag of 's nachts.( Let wel ik heb het hier over buiten de bebouwde kom he!!!!!!)
Ben ik dan zo'n verschrikkelijk goede bestuurder? Welnee, een beetje doorrijden kan best...Maar je moet weten waar en wanneer!
Kijk, als er zondagsmiddags een jong gezinnetje een rondje polder fietst
( de kleine voor t eerst zonder zijwieltjes...) moet je daar uiteraard niet met 100 p/u langs knallen , kan niet.
Maar als ik over diezelfde weg 's avonds om 21.30 u naar mn werk rijdt is die 100 best te doen , niemand op straat!!
Tuurlijk t mag niet, maar ik ben van mening dat ik met mijn niet bovengemiddelde stuurkwaliteiten toch in die afgelopen jaren wel heb aangetoond (als was het alleen maar voor mezelf) dat een beetje doorkachelen geen kwaad kan!
Ja maar dan ga je zelf nadenken en dat is natuurlijk niet wat ome Koos en zijn werkgever willen. Hij is slim wij zijn dom en wij kunnen uitsluitend door beboet te worden in het gereel worden gehouden.........hoe zou zo'n sukkel van een Spee zijn kinderen opvoeden? (Niet te hopen dat ie ze heeft trouwens) Bij iedere misstap slaan? :?
Waar ik overigens niet mee wil zeggen dat die diender op zn bakkes had moeten krijgen!
Die doet ook z'n werk wat m van hogerhand is opgedragen; ik spreek wel eens een agent (bij mn zwager op verjaardag :wink: ), die jongens doen liever echt politiewerk (inbrekers vangen enzo) dan een hele dag onderuit gezakt in een golf 5 net zitten doen of ze er niet zijn.... :whistle:
Maar ja Ome Koos vindt nu eenmaal dat cashen prio heeft dus zijn ze er bij toerbeurt aan koud! :?

Respect voor de pliesie in het algemeen heb ik ook niet meer,dat is nogal afgenomen toen mn vriendin enkele jaren terug door een 'hulp agent ' zonder reden 2 voortanden door dr lip werd geslagen! Dit terwijl ze in dr auto zat!!!!! Gewoon een volle vuist door t open raampje,dr zonnebril vloog op de achterbank!!!( in dr 33je ook nog eens! :wink: )
Ja, was later het verweer, ik dacht dat je de weg op wilde draaien (t was bij een wielerwedstrijd) en wilde je auto tegen houden hoor mn arm naar binnen te steken...
Ja uhhuh!!
Is ondanks vele inspanningen van rechtsbijstandverzekering ed nooit tot een 'veroordeling' gekomen, is stiekum geseponeerd zonder dat de behandelende jurist iets wist van een zitting over dit geval :shock: Doofpot noemen dat hier....!
Even voor de goede orde; een hulpagent is een kortschedelige jongen (ik noem expres het woord primaat niet...) die te stom/agressief/ duister verleden (doorhalen wat niet van toepassing is) is om bij de echte politie te mogen. :evil:
Zulke gasten mogen doorgaans bij wielerwedstrijden ed op komen draven om t verkeer te regelen; mogen ze ook een vestje aan met 'politie' erop gedrukt!
Hoorde later ter plekke enkele motoragenten die als voorrijder in die koers hadden gefungeerd en het hele verhaal aanhoorden van hun chef waarbij wij aangifte aan t doen waren....:'Ow, weer zo'n hulpagent...'

Kijk, had ie een week later op stoep gestaan met een bos chrysanten had ik er heel anders tegenaan gekeken vw het woord respect aangaat...
Ik zit met een vriendin die al gaat zweten als er een politiebusje aan komt rijden... :?

Grtz, fRank
Nou da's ook een fijn verhaal voor het slapen gaan :? Staan notabene bij ons op de loonlijst als belastingbetalers :? Met dit soort dienders en hulpdienders heb je helemaal geen criminelen meer nodig [-(
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

di nov 01, 2005 00:36

en zal ik nu alle verhalen gaan noemen van burgers die over de scheef gaan/gingen??

helaas zitten er ook bij de politie rotte appels en die moeten er zeker tussenuit gepikt worden maar ga mij niet vertellen dat de gemiddelde agent een oma-in-elkaar-rossende-3-km-teveel-flitsende-hond is want dat is verre van de werkelijkheid! [-(

Wie riep er jaren geleden dat de politie een afspiegeling van de maatschappij moest zijn? pcies de overheid! F*ck de overheid wat dat betreft.

Hoe ik er als nuchtere agent over denk:
ik wil gewoon boeven vangen ( Daarvoor ben ik bij de politie gegaan) zonder gezeik over mandaten en bonnen die ik per jaar moet schrijven....... en als ik dan die boef vang wil ik geen gezeik via allerlei commisies dat zijn rib gekneusd is want dan had hij maar moeten luisteren (ik sla niet voor mijn lol iemand dan was ik wel bokser geworden)

Daarna wil ik dat die boef minimaal een gevangenisstraf krijgt en niet de straat opgeschopt wordt door justitie met een boete van 200 euro of een werkstraf die hij niet gaat volbrengen.
Als ik daarnaast ook nog eens een beetje gevarengeld krijg voor het feit dat ik in in mijn eentje met 7 man aan t knokken ben, ben ik al snel tevreden want ik ga ervan uit dat de maatschappij gebaat is bij het werk wat ik doe en het geeft mij een goed gevoel als ik de boef pak die zojuist oma beroofde voor een tientje.
Daarnaast rij ik als de beste op mijn dienstmotorfiets (ja op een blade kan ik nog harder) en moeten mensen niet lopen zeiken als ik wat harder rijdt zonder toeters en bellen want dat hoort die inbreker of overvaller namelijk!!!!

zucht........maar ja dat maak je de gemiddeldde burger toch niet wijs want die zit lekker huis aan de warme hap en heeft maar een hele kleine kans dat hem iets gebeurd, zo tussen de muren van zijn eigen woning...........totdat ie een hartaanval krijgt en dan kan ik weer de gaskraan van mijn motorfiets vol open draaien (dan wel met toeters en bellen) om zo snel als mogelijk over te gaan tot reanimatie....en als ik dan eens 3 reanimaties per dag heb of als ik een kinderlijkje bij de buren uit de vijver heb gevist dan moet ik thuis weer verklaren waarom ik zo humeurig ben........

dat, beste burger is maar een heel klein onderdeel van mijn werk........ik vraag geen respect.....ik vraag wat begrip af en toe en het gemopper begrijp ik ook best maar als ik vroeger van mijn vader een schop onder mijn hol kreeg omdat ik wat geflikt had wat niet door de beugel kon dan probeerde ik hem ook niet gelijk in elkaar te slaan...

p.s. het leven is wel leuk :wink:
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”