yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: GOODBYE ALFA 33 LOVERS

vr okt 28, 2005 20:50

Binnenkort in dit theater: Sinterklaas en zijn schimmel... man & paard!
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

164 Q4

Re: RE: GOODBYE ALFA 33 LOVERS

vr okt 28, 2005 20:56

Binnenkort in dit theater: Sinterklaas en zijn schimmel... man & paard!
Oh ja, hoe zat dat ook al weer met die sinterklaas? Die had iets van schimmel tussen z'n benen? En dan was er ook nog iets over de grote zak van sinterklaas? En die gast komt ook nog hierheen? Klinkt me niet fris...... [-X

Blij als het weer voorbij is.......

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr okt 28, 2005 21:46

Welkom Thuis! :thumbs:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Giallo lord QV
Full Member
Full Member

vr okt 28, 2005 22:26

blijkt toch wel een zwaar virus te zijn he ?!?!?....

(ik hoop niet dat Jorix al die versier praat die ik gepb't heb aan iedereen laat zien :oops: ) :jumping:
niks is wat het lijkt

Alfasassie

vr okt 28, 2005 23:01

gelukkig blijf je..

De vrouwen kunnen hier wel wat versterking gebruiken...

Alhoewel, geloof toch ergens eigenlijk niet helemaal dat de vrouwen hier zich snel weggejaagd voelen door de marsbewoners ;)

:D :P

Groetjes Saskia

charlotte

vr okt 28, 2005 23:10

Hoi,
Hé, mooie katten! Heb zlef ook zo'n donder! Nee, de marsbewoners jagen mij nu ook niet meer weg hoor! na noe na noe.

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

vr okt 28, 2005 23:14

na noe na noe.
Als in deze deze? :wink:
It's not easy, being green (kermit)

Raimon
Guru
Guru

vr okt 28, 2005 23:28

Nee, de marsbewoners jagen mij nu ook niet meer weg hoor!
Begin je nou weer? Ik ben het zo zat om hier mijn marsbewonerzijn te moeten verdedigen.... Ik stop ermee! :^o :^o :^o :^o :^o :wink:
156 SW 1.9 JTD

Alfasassie

vr okt 28, 2005 23:29

Hoi,
Hé, mooie katten! Heb zlef ook zo'n donder! Nee, de marsbewoners jagen mij nu ook niet meer weg hoor! na noe na noe.
Hehe.. zo willen we het lezen..

Venus rules :!: :wink:

Dank je.. zal het aan mijn katten door geven. Ik denk niet dat ze snel naast hun schoenen zullen gaan lopen.. Is een groot voordeel bij katten :D

Rees Cees

vr okt 28, 2005 23:31

Dank je.. zal het aan mijn katten door geven. Ik denk niet dat ze snel naast hun schoenen zullen gaan lopen.. Is een groot voordeel bij katten :D
Kunnen wel krabben........................................... :wink:

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za okt 29, 2005 00:24

lang mezelf onthouden van commentaar, maar nu wordt 't wel te gortig......
eerst en vooral: het is niet de bedoeling met deze discussie de sfeer op het forum te verzieken (is die er dan nog ?). Maar dit loopt de hand uit. Zonder aan de woorden van "Charlotte" te twijfelen, zou het me zwaar verbazen dat mensen op dit forum zich met zulke pb's bezig houden.... :? Meer nog, ik durf er m'n hand voor in het vuur steken dat het niet zo is. Maar anderzijds: alles kan, natuurlijk. Daarom: zit niet vaag te doen: zeg wie, waar en wanneer. en vooral: waarom !!!! Zonder rook geen vuur. Diep in mijn binnenste hoop ik nog steeds dat Charlotte niet Charlotte is. Als dat zo is, aub, stop er mee, het is niet meer grappig !!! Of zoals men hier wel eens over onschuldige grappen zegt: "de lol is er af, opzouten" Als ik mis ben zou ik zeggen, lees je postings en stel jezelf de vraag waar sommige reacties vandaan komen. :? (en, dan bedoel ik niet de vermeende PB's). De jongste weken begint ons forum meer en meer een anti reclame voor de club te worden. En dat is NIET de schuld van bestuur en/of moderators. De wijsneuzen die nu gaan zeggen "als je het niet leuk vindt, ga dan weg" moet ik teleurstellen: ik hoop dat het alsnog gaat keren. We hopen ook dat Alfa's spontaan zullen stoppen met roesten.
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Raimon
Guru
Guru

za okt 29, 2005 00:35

Of Charlotte echt bestaat is mbv een ip-check toch (tot op zekere hoogte) door Jorix na te gaan? Matcht haar IP-adres met één van de forumleden dan is meteen duidelijk wie de lolbroek geweest is en matcht de IP nergens mee dan zou dat eventueel kunnen betekenen dat ze toch echt bestaat! :shock: Mijn computerkennis laat me vrij snel in de steek, maar dit moet toch kunnen? Kan me in ieder geval herinneren dat ik op een ander (niet nader te noemen) forum ooit eens een ban obv mijn IP-adres kreeg....

Misschien moet ik dit niet hardop zeggen, maar ik durf het bestaan van die PBtjes zwaar in twijfel te trekken....

Hoe dan ook hoop ik dat in ieder geval dat dieptrieste man/vrouw- of mars/venusverhaal ophoudt, want dat begint een bijzonder irritant en vooral onnodig gebeuren te worden....

Ook hoop ik dat Alfa's spontaan stoppen met roesten.
156 SW 1.9 JTD

Jorix

za okt 29, 2005 01:12

Of Charlotte echt bestaat is mbv een ip-check toch (tot op zekere hoogte) door Jorix na te gaan? Matcht haar IP-adres met één van de forumleden dan is meteen duidelijk wie de lolbroek geweest is en matcht de IP nergens mee dan zou dat eventueel kunnen betekenen dat ze toch echt bestaat! :shock: Mijn computerkennis laat me vrij snel in de steek, maar dit moet toch kunnen? Kan me in ieder geval herinneren dat ik op een ander (niet nader te noemen) forum ooit eens een ban obv mijn IP-adres kreeg....
Inderdaad, misschien dat Charlotte / Alfa Bianca mij kan vertellen welk van deze twee accounts weer weg kan? Of behoort dit IP toe aan een multi-user pc / verbinding? 8)

Daarbij: als je klachten hebt over het forum, de postings hierop en/of gebruikers, dan dit graag zsm melden bij Theo Meinster: redactie@alfaclub.nl. Nu hebben we geen klachten binnengekregen, dus kunnen verder ook niets oplossen. Omdat wij ook niet zo'n grote voorstander zijn van de bewaarplicht hebben logfiles ook niet het eeuwige leven ;)

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

za okt 29, 2005 01:53

Ach wat maakt het toch allemaal uit :?:

De halve wereld staat in brand dus een paar lange tenen zijn toch niet belangrijk =;

Gewoon blijven relativeren en vooral hard lachen om zoveel mogelijk :!:
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

za okt 29, 2005 02:00

Hahaha, maar niet heus.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”