lang mezelf onthouden van commentaar, maar nu wordt 't wel te gortig......
eerst en vooral: het is niet de bedoeling met deze discussie de sfeer op het forum te verzieken (is die er dan nog ?). Maar dit loopt de hand uit. Zonder aan de woorden van "Charlotte" te twijfelen, zou het me zwaar verbazen dat mensen op dit forum zich met zulke pb's bezig houden....

Meer nog, ik durf er m'n hand voor in het vuur steken dat het niet zo is. Maar anderzijds: alles kan, natuurlijk. Daarom: zit niet vaag te doen: zeg wie, waar en wanneer. en vooral: waarom !!!! Zonder rook geen vuur. Diep in mijn binnenste hoop ik nog steeds dat Charlotte niet Charlotte is. Als dat zo is, aub, stop er mee, het is niet meer grappig !!! Of zoals men hier wel eens over onschuldige grappen zegt: "de lol is er af, opzouten" Als ik mis ben zou ik zeggen, lees je postings en stel jezelf de vraag waar sommige reacties vandaan komen.

(en, dan bedoel ik niet de vermeende PB's). De jongste weken begint ons forum meer en meer een anti reclame voor de club te worden. En dat is NIET de schuld van bestuur en/of moderators. De wijsneuzen die nu gaan zeggen "als je het niet leuk vindt, ga dan weg" moet ik teleurstellen: ik hoop dat het alsnog gaat keren. We hopen ook dat Alfa's spontaan zullen stoppen met roesten.