SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Brussels retro festival 21-22 en 23 oktober .

do okt 20, 2005 09:20

Kristal,
Izze dat wat dan, die beurs? Alleen maar show en shine, of ook veel leuke spullekes, onderdeeltjes en gaat u zo verder....
Of ben ik met een half uurtje rondlopen snel weer klaar, nadat ik een stuk of opgewarmde lijken heb gezien?
Vertel!!!
:roll:

Rik

(als het echt wat is misschien met een klein klubje daarheen en daarna lekker eten!!!)
Ik moet eerlijk toegeven dat het ook de eerste keer is dat ik in Brussel aanwezig ben :oops:
Maar ik hoor er wel leuke dingen van . Misschien inderdaad geen massa Alfa's , maar wel veel ander leuks en vast ook wel lekkere onderdelenstandjes ed . De beurs schijnt groter te zijn dan die in Gent , en daar loop je toch al snel zo'n drie uur rond te sloffen .

Kristal

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

do okt 20, 2005 18:42

Kristal,
Izze dat wat dan, die beurs? Alleen maar show en shine, of ook veel leuke spullekes, onderdeeltjes en gaat u zo verder....
Of ben ik met een half uurtje rondlopen snel weer klaar, nadat ik een stuk of opgewarmde lijken heb gezien?
Vertel!!!
:roll:

Rik

(als het echt wat is misschien met een klein klubje daarheen en daarna lekker eten!!!)
zullen zeker wat opgewarmde lijken staan :blue_lol:

onderdelen zullen beperkt aanwezig zijn is toch meer een show-beurs zoals in Maastricht. maar de aanwezigheid van belgische pattaten maakt altijd alles goed :wink:

ja en het het thema is ELEGANTIE, dus toch wat oudere types Alfa ?
156

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Brussels retro festival 21-22 en 23 oktober .

vr okt 21, 2005 23:38

zojuist terug uit Brussel. de 75 heeft zich goed gehouden :wink:

zijn twee grote hallen, weinig Alfa, een stuk of 8 :cry:

heel veel boeken en folders (ook Alfa), een stand met veel instructieboekjes van de junior, leken wel nieuw allemaal :shock:

maar de volgende keer niet meer, toch teveel km-ers (280 km op en neer) voor het gebodene :roll:

geen foto's genomen, maar die worden wel verzorgd door Kristalleke :blue_cool:
156

SPIDERVELOCE1750

za okt 22, 2005 09:04

maar die worden wel verzorgd door Kristalleke :blue_cool:
:shock: Ik hoop dat mijn fotokodakske nog werkt na een geplande fotosessie vanavond in de grote stad Axel ...om van mijn hersens maar niet te spreken #-o

Kristal

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

za okt 22, 2005 10:13

maar die worden wel verzorgd door Kristalleke :blue_cool:
:shock: Ik hoop dat mijn fotokodakske nog werkt na een geplande fotosessie vanavond in de grote stad Axel ...om van mijn hersens maar niet te spreken #-o

Kristal
is toch ook geen verplichtingske, madameke ! :wink:
156

SPIDERVELOCE1750

za okt 22, 2005 10:44

is toch ook geen verplichtingske, madameke ! :wink:
Natuurlijk niet ... gewoon pure liefdadigheid :wink:

Kristal

SPIDERVELOCE1750

za okt 22, 2005 15:07

Zullen der waarschijnlijk toch niet zijn morgen :(

want we gaan een GTV6 bekijken :D

Kristal

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

za okt 22, 2005 18:07

Zullen der waarschijnlijk toch niet zijn morgen :(

want we gaan een GTV6 bekijken :D

Kristal
das een goeie reden :!:
156

Giulia555

ma okt 24, 2005 07:49

'Wat een waardeloze beurs zeg.....Belachelijke entree voor twee kleine halletjes met slechts enkele interessante auto's (5000GT Allemano, Jarama, Ottu Vu Zagato), veel te veel gepolijste Jags en Porsches in kleuren die nooooit geleverd zijn en ontzettend onbeschofte (Vlaamse) standhouders waarbij je modelauto's niet mocht bekijken als ze in gesloten doos (lees 6 zijden karton) zaten. Eenmalig....

SPIDERVELOCE1750

ma okt 24, 2005 11:29

Heb al spijt dat ik het hier gemeld heb :oops: ... Vrienden van ons zijn ook even langsgeweest en hadden ongeveer dezelfde bedenkingen .

Een toevallige doch goede beslissing van onzentwege dus om er niet te zijn en wat schoone Alfa's te gaan bekijken ( maar we zouden hierdoor wel eens meer geld kunnen kwijt zijn ) ...

Kristal

Giulia555

ma okt 24, 2005 11:59

Heb al spijt dat ik het hier gemeld heb :oops: ... Vrienden van ons zijn ook even langsgeweest en hadden ongeveer dezelfde bedenkingen .

Een toevallige doch goede beslissing van onzentwege dus om er niet te zijn en wat schoone Alfa's te gaan bekijken ( maar we zouden hierdoor wel eens meer geld kunnen kwijt zijn ) ...

Kristal
Trek het je niet aan...is jouw schuld niet.....

Gehalte Porsches en Jaguars in meer dan nieuwstaat gerestaureerd was niet normaal meer....er is een nieuw soort "liefhebber"....Personen die "over the top" gaan met restaureren en ook nog denken dat het zo hoort. Jammer...zijn geen liefhebbers.

Verder weinig speciale auto's behalve:

- De mooiste van de show een 8V Zagato prachtig gerestaureerd (met patina)
- Een hele bijzondere (en wat groot) Maserati 5000 GT Allemano.
- Een witte Jarama met matzwarte motorkap en kofferdeksel (hebbe, hebbe)
- Een wit/rode Arnolt Bristol

Erg jammer dat standhouder(s) de Ollanders vervloekte en oprecht wenste dat we in ons eigen land bleven. Tja was ook wel erg veel gevraagd om een Maser model goed te bekijken en tot conclusie te komen dat het een prutsding was....

Wat Alfa's betreft ook niet veel bijzonders, een SS op clubstand en nog wat Giulietta Spiders..verder een pistachegroene GT Junior (of Sprint)....wat een lelijke kleur zeg......

Neen ondanks enkele bijzondere auto's niet voor herhaling vatbaar.

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

ma okt 24, 2005 20:09

'Wat een waardeloze beurs zeg.....Belachelijke entree voor twee kleine halletjes met slechts enkele interessante auto's (5000GT Allemano, Jarama, Ottu Vu Zagato), veel te veel gepolijste Jags en Porsches in kleuren die nooooit geleverd zijn en ontzettend onbeschofte (Vlaamse) standhouders waarbij je modelauto's niet mocht bekijken als ze in gesloten doos (lees 6 zijden karton) zaten. Eenmalig....
tja ik was na een half uurtje uitgekeken en ben van ellende nog met de metro de stad ingegaan. wel een opmerking, het zijn echt geen kleine halletjes :wink:
156

SPIDERVELOCE1750

vr okt 28, 2005 11:14

Nog even wat fotookes van de Belgische site geplukt . Let vooral op de prachtige shopping bag :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het Zuiderbuurse alfistenclubke mocht aan het einde van de dag ook de beker van mooiste clubstand mee naar huis nemen .

Afbeelding

Kristal

Terug naar “Evenementen”