je ziet, zo kan het ook.....

Na het lezen van bovenstaande stukje heb ik jouw posts eens gelezen in het forum.Hallo, heb besloten om me volledig terug te trekken uit dit forum. Heb niet de tijd en de eniergie om mijn vrouwzijn te verdedigen. het blijkt dat als ik mee ouwehoer men zich afvraagt of ik iets van ze wil, nee dus. Heb een heel lieve vriend, die mijn Alfa-passie niet deelt, maar dat is voor mij een bijzaak.
Veel plezier nog en Rees-Cees ik wens je een geod race-seizoen volgend jaar.
Tabee
Vrouwzijn verdedigen?!? Een soort haantjesgedrag maar dan bij vrouwen? Was mij nog totaal onbekend. Is zoiets eigenlijk nodig dan? Zal wel weer iets nieuws zijn...Heb niet de tijd en de eniergie om mijn vrouwzijn te verdedigen.
Tegen zoveel mannengebazel kan ik niet op
waar blijven de foto's van de knappe mannen.
Waar blijven nu de foto's met knappe mannen????
Mogen het ook knappe pitskaters zijn???
Jullie mogen best wel iets enthousiaster reageren en niet vanuit jullie mannelijke hersenhelft reageren hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Enz, enz.... In negen van de tien posts die je doet, maak je zelf toespelingen naar het man/vrouwverhaal (voor zover dat bestaat...) en nu hang je hier het 'slachtoffer' uit?!?!Minardi heeft een vrouwelijke testrijder aangetrokken!!!!!!!!
Steek onder water zeg.Dat dit kan gebeuren met zoveel moderators