charlotte

HIEP HIEP HOERA, MINARDI IS VERSTANDIG GEWORDEN!!

do okt 20, 2005 08:03

Stond vanochtend weer eens in een rij auto's op weg naar werk en werd wat chagrijnig. Maar toen....... Minardi heeft een vrouwelijke testrijder aangetrokken!!!!!!!! Het leven is weer mooi. ben zelf nooit verder gekomen dan twee dagen F3, dus wel jaloers.

En toen kreeg ik ook nog voorrang van een aardige vrachtwagenchauffeur. Probeer nijn dag maar kapot te krijgen. :thumbs: :lol: :D :D

Emilio
Guru
Guru

RE: HIEP HIEP HOERA, MINARDI IS VERSTANDIG GEWORDEN!!

do okt 20, 2005 08:09

Ik ben bang dat er nu een berg cliche's uit de kast worden getrokken door de forumgenoten...

En om daar een voorschot op te nemen:
Wellicht is dit de manier om F1 weer aantrekkelijk te maken???
Emilio

[s]2005 GT 1.9 JTD[/s]
1997 GTV 3.0 24V

Giulia555

do okt 20, 2005 08:17

......maar waar plaatsen ze dat make-up spiegeltje dan???

Ruud33 16V

do okt 20, 2005 08:34

Nouja volgens Allard Kalff (rtl autosport maandagavond) was niets meer en niets minder dan een publiciteitsstunt omdat ze gewoon lang niet hard genoeg gaat voor de F1...

Tja het zijn niet mijn woorden. ik ken de klasse niet waarin ze rijdt (weet alleen dat Charles Zwolsman er kampioen is geworden) dus ik weet ook niet of ze echt talent heeft of niet... Toekomst zal het leren.

Vind het altijd wel grappig, vrouwen in de autosport... We hadden ooit Ellen Lohr die met haar mercedes de Alfa's in de weg reed... maar we hadden ook Sandra van der Sloot die kampioen werd in (notabene) een Alfa!!!!

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

do okt 20, 2005 08:46

Volgens mij heeft er al eens een vrouw meegereden in de f1.

En jawel na ff googelen, http://www.f1world.be/geschiedenis.php?id=1068_0_9_0_C
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Ruud33 16V

do okt 20, 2005 09:09

Jaja Giovanna Amati voor Brabham was het.. Maar zij had meestal de grootste moeite zich te kwalificeren.

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

do okt 20, 2005 09:20

Lele Lombardi??? Ook deelneemster met de Alfetta GTV6 in ETCC.

charlotte

do okt 20, 2005 09:43

Jullie mogen best wel iets enthousiaster reageren en niet vanuit jullie mannelijke hersenhelft reageren hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er is geen fysieke of prycholgische reden om aan te nemen dat vrouwen niet zo goed kunnen rijden als de mannen.

Sterker nog; rij velen jullie van de baan durf ik te stellen. :evil: :evil: :evil:

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: HIEP HIEP HOERA, MINARDI IS VERSTANDIG GEWORDEN!!

do okt 20, 2005 09:46

Sterker nog; rij velen jullie van de baan durf ik te stellen. :evil: :evil: :evil:

Dat neem ik ook wel aan. Daar staan vrouwen om bekend. :twisted:
Maar ik vind het wel leuk hoor. Het gaat om Katherine Legge trouwens. :wink:

steven

do okt 20, 2005 09:53

Wat mij betreft helemaal :TOP.

Geen enkel probleem mee !
Nog iets voor buiten het circuit : het is bewezen dat vrouwen minder brokken maken als mannen, daarbij is een dame in een alfa toch een veel mooier gezicht dan die leijke koppen van jullie van dit forum achter het stuur (mijzelf inkluis) :wink:

Meer vrouwen in F1 en wat dan ook zeg ik u ! :P

Ruud33 16V

do okt 20, 2005 10:02

Hoho, zo bedoelen we het niet hoor!!

Ik zeg echt niet dat vrouwen niet kunnen rijden (het waren Allard Kallfs woorden) en die Giovanna Amati was natuurlijk niet de beste coureur aller tijden (ze moest het meer van haar looks heben denk ik) maar verder denk ik dat het heel goed mogelijk is dat er meer vrouwen in de autosport zullen verschijnen. Er is idd geen reden om aan te nemen dat ze minder goed zijn dan mannen maar de interesse is gewoon minder waardoor de kans dat je een dame in de hoogste regionen van de autosport tegenkomt ook gewoon een stuk kleiner is. Vind het ook erg stoer dat Danica Patrick een aantal malen van Pole is gestart. Alleen jammer dat ze het nog nooit heeft weten te verzilveren.

En ja er zijn genoeg vrouwen die ons kerels een lesje kunnen leren. Zo waren we ooit met een 75TS aan net stoeien op de ring.. komt er toch een porsche 911 (993 raceuitvoering) voorbij met een enorme noodgang... en wat stapt eruit?? een klein meisje van 19 jaar.... I rest my case..

SPIDERVELOCE1750

do okt 20, 2005 11:29

Er is idd geen reden om aan te nemen dat ze minder goed zijn dan mannen maar de interesse is gewoon minder waardoor de kans dat je een dame in de hoogste regionen van de autosport tegenkomt ook gewoon een stuk kleiner is.
Gielegans just ...

En of Minardi hierdoor nu verstandiger is geworden .... I doubt it :roll:

Dus gewoon onthouden dat er ooit inderdaad een "feminisme" nodig is geweest en dat eventueel ook een beetje koesteren maar vooral niet meer de dolle mina uithangen .

Gewoon lekker genieten charlotteken :wink:

kristal

alfaRob33

do okt 20, 2005 11:41

Jullie mogen best wel iets enthousiaster reageren en niet vanuit jullie mannelijke hersenhelft reageren hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er is geen fysieke of prycholgische reden om aan te nemen dat vrouwen niet zo goed kunnen rijden als de mannen.

Mijn absolute heldin Sabine
Afbeelding

Het zijn er maar weinig.....maar vrouwen kunnen zeker een potje sturen
in het dagelijks verkeer....kan ik ze precies aanwijzen :twisted: :twisted:

GTV
Guru
Guru

do okt 20, 2005 12:10

heee waar is die ford transit :lol:

alfaRob33

do okt 20, 2005 12:17

heee waar is die ford transit :lol:
\

Jah Mooi...alleen die uitdrukkingen op haar gezicht al...heerlijk om naar te kijken
en dat bussie gaat vol over de nordschleife

http://ring.0wn3d.nl/media/video/temp/T ... ransit.wmv

en deze in de M5 :shock:

http://izard.inque.org/ring/ringtaxi2005.wmv
Laatst gewijzigd door alfaRob33 op do okt 20, 2005 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”