 
 Maar gewoon een test lasproef met alu gedaan om te kijken of de inbranding goed was vd las. Als ie door en door gelast is maak ik me niet druk over de sterkte vd las.
 
 nog eens een check gedaan: voor benzene is FKM gelijk (ik praat nu alleen over chemische bestendigheid) aan NBR, maar als het E10 verhaal erbij komt kan je beter voor NBR gaan als voor FKM. Maar binnen NBR zit er wel groot kwaliteitsverschil, dit komt door het bestanddeel ACN wat van 18% tot pakweg 50% deel uit maakt van het compound.Oke. Als t zo ver is gaan we voor NBR.

 
  
 






 
 
 
  Ja die van 95db dan he. Ik produceerde 101db volgens de beste man. Zwarte vlag was dat dus. Mocht nog een keer de baan op als ik rustig aan deed. Helaas toen ik weer wilde starten kon mn rempedaal zowat tot op de grond getrapt worden. Doorgewarmde remklauwen....?  Of de hoofdremcylinder die t wat heet kreeg..? Misschien de nieuwe blokken achter... We gaan t iig nog eens proberen .
  Ja die van 95db dan he. Ik produceerde 101db volgens de beste man. Zwarte vlag was dat dus. Mocht nog een keer de baan op als ik rustig aan deed. Helaas toen ik weer wilde starten kon mn rempedaal zowat tot op de grond getrapt worden. Doorgewarmde remklauwen....?  Of de hoofdremcylinder die t wat heet kreeg..? Misschien de nieuwe blokken achter... We gaan t iig nog eens proberen .





 
 
