Pfff, hoe erg kan het tegenzitten. Vorige week was de nieuwe rolkooi klaar. Dus met de gedachte dat ik de boel nog even uit moest lijnen nog 6 dagen om de auto klaar te krijgen. Na het uitlijnen op de weg terug reed op het Velperbroekcircuit een Duitse MAN tankwagen door rood en ramt de trailer met de 75 er op (vriendelijke getuigen bestaan nog). Gelukkig een stevige trailer anders was het einde 75 geweest. Nu wel het einde van de trailer.

(zoek dus nog een nieuwe trailer). Auto thuis onderzocht en afgezien van een kapotte voorruit lijkt alles ok. Dinsdagochtend nieuwe voorruit er in en op naar Assen was het plan.
Dus rolkooi aflakken, alle zooi als stoel, gordels, brandblussers etc. etc. weer monteren. Vanochtend even het stof er af wassen. Een paar tikken van het start relais en niks. Accu defect. Kon er ook nog bij..... Wat is dat toch met Assen? In tegenstelling tot velen hier vind ik Assen een leuke baan. Zowel voor motor als auto. (Gelukkig vindt een zekere Mika Hakkinen dat ook die er onlangs voor AMG een schnabbel had "op een paar aanpassingen na, F1 waardig". Maar hij heeft er natuurlijk niet zoveel kijk op

). Vorig jaar is Assen me vanwege werk door de vingers geglipt. Zal toch niet gebeuren dat de auto nu roet in het eten gooit.
We ploeteren door.
# Eat, sleep, race, repair, repeat.