Jaaaaaaaaaaaaa, het is zover, vandaag 16 januari 2005 (01-16

) ziet er onder de vlag van de S.C.A.R.B weer een register het levenslicht, namelijk het giulietta 116 register is vanaf vandaag een feit. Ik mag mij vanaf vandaag register leider noemen

Dus bij deze roep ik alle mensen op die een giulietta 116 type hebben en zich nog niet aangemeld hebben om dit masaal te doen, want ik wil graag weten hoeveel giulietta's 116 er nog zijn in NL of daarbuiten nog bestaan. Als e-mail adres kunnen jullie
giulietta116register@hotmail.com gebruiken zolang het adres nog niet onder het kopje registers vermeldt staat (Jorix

) De overige mensen die zich al ingeschreven hadden die zullen door een andere mail verrast worden Even voor de duidelijkheid men kan altijd inschrijven voor het register of men nu S.C.A.R.B lid is of niet dat maakt niet uit. Uiteraard moet je wel een giulietta nuova bezitten en zijn er wel beperkingen bij evenementen als je geen clublid bent. Dus een lidmaatschap van de S.C.A.R.B. lost een heleboel op. Goed bij deze wil ik niet nalaten dat we bij de voor inschrijving reeds 6 aanmeldingen gehad hebben, en deze zes leden bezitten bij elkaar 10 giulietta's . Nou bij deze hoop ik dat we met zijn allen weer veel alfa plezier zullen hebben in de toekomst.
Ps: let op, er ontstaat nu dus een tweede register met de naam giulietta er in, dus verwar dit niet want er zit wel degelijk een verschil in deze twee type's, maar uiteindelijk is er een grote overeenkomst namelijk ALFA ROMEO.